Çalışma Programım


        Geçen yıl hazırladığım gibi üniteler için çalışma programı hazırladım. 
Çalışmayı bitirdikten sonra diğer ünitenin başına renkli kağıt yapıştırıyorum ama arada düşüyor nerede olduğumu karıştırıyorum. Hele bir de ara verdiysem çalışmaya oturup aynı üniteye tekrar çalıştığım bile oluyor :D

En iyisi böyle çizelge hazırlayıp işaretlemek. Daha garanti oluyor. 
Bu arada ben bayağı ders çalıştığımı sanıyordum. Aman Allahım şuraya işaretlediğim zaman şok geçiriyordum :O Sadece bu kadar mı çalışmışım ben :O

Annem çizelgenin yanındaki sayıları görünce "O ne öyle yamuk yazmışsın. Aynı omurga kemiğin gibi olmuş" dedi :D


Efendim bunlarda sevgili beybem Supercel Selinimin bana yollamış olduğu kitaplar (: Kendisi 2 yıldır bana sponsor oluyor :D Komapta çinguya ♥



Sonracııma bunlarda kalemlerim ve silgim :D Kırmızı uçlu kalemimi çok seviyorum. Yıllar sonra da ilk kez kendime kurşun kırmızı faber castell kalem aldırdım :D Nedense şimdiye kadar hiç ihtiyacım olmamıştı. Renkli boya kalemlerini kullanıyordum :D Bu yıl bir değişiklik yaptım :P



Şu çizelgeyi hazırlayana kadar canım çıktı. Zaten yarım saat kareli defter aradım. Bulamayınca çizgisiz dosya kağıdına çizeyim dedim. Bu sefer de cetvel aradım. Ara ara bulamadım en son delirmek üzereyken vaz geçtim :P Derginin kenarıyla çizdim :D Çizmesi yazması bitti ama benim de belim koptu. Masa biraz alçak malum bel ağrılarım hat safhada şu sıralar. Fotoğrafları çekerken kendimden geçtim :P 

Neyse işte ortaya bunlar çıktı.

Dip not: Söz en kısa sürede çizelgeyi doldurup buraya ekleyeceğim :D

19 yorum:

  1. Böyle bir çalışma çizelgesi de bana lazım. Belki gördükçe çalışmam gerektiğini hatırlarım ^^

    YanıtlaSil
  2. @Missy JYJ Yazıcım olmadığı için ben kendim hazırladım. Hazırla sen de bir tane hadi bekliyorum (:

    YanıtlaSil
  3. :D Sınava 1.5 ay kalmış çizelge hazırlamayı düşünüyorum :))) Bak kafaya koydum şimdi de. Ben bu üşengeçlikle 2 güne anca bir çizelge hazırlarım gerçi :)))

    YanıtlaSil
  4. @Missy JYJ YGS ye mi hazırlanıyorsun yoksa sen de mi AÖF okuyorsun. Ben bir de YGS ye gireceğim :P Bu kafayla he heeeyy :P Şimdilik aklımdaki şey artık konu çalışmakla vakit harcayamam elimde deneme sınavları var çözümlü onlara bakacağım :D

    YanıtlaSil
  5. Ygs'ye hazırlanıyorum. 2 yıldır ^^ 2 yıl önce Aöf yazsaydım 2 yılım kalmıştı ^^ Üniversite okuyacağım diye tutturdum. Ben de deneme çözüyorum bu aralar. Artık konu çalışsam da farketmez vakit az kaldı. Hiç değilse deneme ile pratik oluyor. Ygs kolay olur gir bence. Kolay diyen ben 2 yıldır hazırlanıyorum ya hehe ^^ Aöf hangi bölüm seninki? :))

    YanıtlaSil
  6. @Missy JYJ İktisat. Ama aşırı zor hangi akılla başladım bilmiyorum :D Ben de tutturdum üniversite diye :D aöf sınavları için KOU umuttepe ye her gittiğimde gözlerim doluyor :D Allah ikimize de nasip eder inşallah (:

    YanıtlaSil
  7. Benim arkadaşta kamu yönetimi okuyor iktisata geçeceğim diyordu ^^ Kamu yönetimi zor diye. ^^ Herşey zor yaa :D

    Allah nasip eder de görürüz inşallah :)) ...

    YanıtlaSil
  8. Bu arada sayfanın sonundaki Tıkla-fırla'ya bayıldım yaa ^^

    YanıtlaSil
  9. @Missy JYJ Emin ol İktisat daha zor. İktisat sayısal ağarlıklı. Geçmesin bence :D

    YanıtlaSil
  10. Ben söylerim ama dinler mi bilinmez. ^^ Sayısal sever kendisi. Bide ben sevsem şu sayısalı...

    YanıtlaSil
  11. @Missy JYJ Seviyorsa sorun yok :)

    Bu arada KiKwangı pek severim beğenmene sevindim (:

    YanıtlaSil
  12. Beybem fighting ^^ Ne demek sana sponsor olmak beni mutlu eder :) <3 Ben de mi böyle bi program yapsam napsam kendime :D
    Ama cık ben plan programla rahat edemiyorum :D

    YanıtlaSil
  13. @Supercel Yok kız bu program değil :D neye çalıştığımı unutmamak için :D yapalım beybem ben sana çizim postayla yollıyım haha 3 güne gelir eline :D

    YanıtlaSil
  14. @Oh Yoon Joo Sağol unniş :D Oturarak çalışabilmeye bi başlasam kolay gelcek inşallah :D

    YanıtlaSil
  15. Kıskandım seni şu an dogrusu :D O kadar çok çizelge hazırladım ( hiçbirini dogru dürüst uygulayamadım ) rahmetli oldu hepsi :D
    Sana özendim , birazdan bende yapmaya başlarım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap yap bu sefer ben de kendimi sıktım bayağı. Bu yazıyı yazdığımda 56 ünite kalmıştı. Şimdi 39 ünite kaldı. Off çok var hâlâ :( Bugün de hiç çalışmadım :O

      Sil
  16. İlkokuldan beridir kırmızı kalem görmüyordum:D
    Sen de işletme okuyorsun sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok benim kalemliğim içinde de her türlü kalemim vardır. :D İşletme değil maalesef iktisat :P

      Sil