Yağmuuuuurr



Ben soğuk havaları seviyorum. Her ne kadar yağmur yağmur diye diye insanı bereketten soğutmuş olsalar da laf kalabalığı olsun diye değil havayı serinlettiği için seviyorum. Yoksa yağmur yağmur diye ölmüyorum. Allah bizi düşünmüş 4 mevsim gibi bir nimet vermiş. Havalar biraz ısındığında tutup "yağmur yağsa da ferahlasak." Diyenleri de anlayamıyorum. Yahu durun daha yaz gelmedi bile.  Bunu diyenlerin çoğu da kış biraz uzun sürdüğün de "ay yeter artık yaz gelse de ısınsak" diyenler.

Ben serin soğuk havaları seviyorum çünkü en rahat kış mevsimi geçiyor benim için. Rahatsızlığımdan ötürü mevsim geçişleri ve aşırı sıcak havalar benim için tam bir işkence oluyor.

Neyse efendim sırf kuru laf kalabalığı olsun diye; bakın ben romantiğim havası vermek adına, yağmur yağmur diye ölenlere gidin kendinizi denize atın diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder