Ygs Maceram

Bu sene 3. defa aslında 2. defa girdim Ygs'ye. Çünkü ilk girdiğimde Öss idi sınavın ismi :D 
Okulun bahçesine girene kadar o kadar heyecanlıydım ki ölecektim neredeyse. (Bu heyecanın aynısını haftaya da Aöf sınavım için yaşayacağım). Genelde hep böyle olur. Sınava yaklaştığım günlerde bendeki stres tavan yapar. Hatta dün aylardır yapmadığım şeyi yaptım oturdum 5 bölüm diziyi peş peşe izledim :D
Neyse Allahtan her zaman heyecanım okul bahçesine girince geçiyor. Hele sınıfa girince hiç birşeyim kalmıyor :) Maşallah diyorum kendime bu konuda :D

Okulun bahçesinde iki ilerizekalı(!) ile karşılatım. Pek değerli hanımlar (!) liselerinin ismi ile ve sayısalcı olduklarıyla o kadar hava attılar ki bir an havalanıp uçacaklar sandım.  Normalde sayısalcılara aşırı derecede saygım vardır. Dilciymiş, eşit ağırlık, sözel hikaye benim için. Sayısalcılar bambaşka oluyorlar. Sayısal zeka herkeste olmuyor. Lisede sayısal bölümde okuyupta çakozladığım için olsa gerek :P (Çakozladım derken sınıf tekrarı yapmadım :D Sadece derslerim pek parlak değildi :P ) Ben beceremiyorum sayısalı sanırım o yüzden sayısalcılara acayip imreniyorum. Ama böyle kendini beğenmiş bir halt sanan insanlardan da nefret ediyorum.

Neyse Ygs den bana kalanlar kalem, silgi ıvır zıvırları ile feci boyun ve bel ağrısı oldu. :D






Ahanda bunlar onlar işte :D (Şekerlerin birini şimdi yedim diğerlerini de birazdan yiyeceğim. Ygs beni yemiş ben şekerini yemişim çok mu bee :P )

Bir de geçen gün dükkanda yemek yerken fotoğrafını çekmişim niyeyse :P Bari ayıp olmasın o kadar çekmişim onu da koyayım :D


Karnım acıktı...:(


Bu arada bana sınav nasıldı diye sormayın ben de bilmiyorum. Sonuçlara bakacağız :D 

Turist Ömer selamı çakar giderim. Hadi eyvallah görüşürüz efendim :)


2 yorum:

  1. Geçmiş olsun Esracım :)
    Hakkında hayırlısı olsun.
    Not: kelime doğrulatma özelliğini kaldırır mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın ablacım :)
      Ben kelime doğrulatmayı kaldırdım diye hatırlıyorum :/
      Ama blogger yeni temaya geçmeden önce kaldırmıştım. Kendiliğinden tekrar aktifleştirmiş olabilir. Kaldırıyorum :)

      Sil