Crayon Pop - Bar Bar Bar " Sevdim bu klibi #1 "


Geçenlerde gördük bunları. Klip çok tatlı olmuş :D Hatta dedim ki "Aaa bu kızların bacakları kapalı :D Kesin yaşları çok küçüktür" genelde KPOP kız grupları etek&pantol giyinmeyi unuturlar da :D Ama gerçekten de küçük gözüküyorlar. Ama aralarında 88 li ve 90 lı varmış :O Peeehh bu nee. Ben anneleri oldum o zaman :D Neyse işte işin şakası bunlar :D Cidden çok eğlenceli bir klip olmuş. Dansına bayıldım :D Bi kaç da gif yaptım. Buyrunuz.
Haydi selametle ^^






3 yorum:

  1. Bu kızları ailecek seviyoruz^^heheh :D
    Gifler için eline sağlık, çok tatlı olmuşlar. :3

    YanıtlaSil
  2. Şu sarışın kız biççin yoja gibi bir şey :D bir programda izledim de çok dobra, hani pempe dünyaların içinde oppalarıyla yüzen idoller gibi değil, komik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar ayrıntılı tanımıyorum :D Sadece klibi izledim :D

      Sil