Alaa Wardi



Bu vatandaş Arap olup müthiş a capella coverlar yapan birisidir. Kendisini ilk olarak Super Junior - Mr. Simple coverı ile tanıdım.145789818 defa dinledim. Sonra baktım ki daha da güzel coverları var.


Vatandaş her telden çalıyor. Hintçe, ingilizce, arapça, fransızca. Şu iki Hintçe şarkıyı zaten seviyordum daha da sevmeme sebep oldu :D

Jai Ho - Slumdog Millionaire (Cover by Alaa Wardi & Peter Hollens)




Jiya Re - Jab Tak Hai Jaan (Cover by Alaa Wardi)




Daha önce hiç bir Arap'ı seveceğim aklıma gelmemişti :D (Tamam insan ayırmıyorum ama öyle oyuncu şarkıcı tayfasıdan da hoşuma giden olmamıştı o anlamda :D Yoksa gene gereksiz kişilerce "ırkçı" olarak itham edilmek istemiyorum :P )

Bu da sırf Arapça. Pek tatlı olmuş vatadaş burada :D Adam kedi dekorunu da kedisi hazırlıyor yahu :D

Alaa Wardi - Shalamonti Fel7al


Alaa Wardi'nin Youtube kanalı da şurasıdır. Ordan takip edebilirsiniz :)

Ayrıca son şarkısı da şudur. Dinlemenizi tavsiye ederim :D İyi dinlemeler :D

Cheb Khaled - Aicha (Cover by Alaa Wardi)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder