İğne Oyası #1 (Karanfilimsi :D )

O kadar yapıyorum bari bundan sonra blogumda da paylaşayım değil mi :D Bu ara makine gibi oldum. Ee kız kardeş evlenecek kolay mı o kadar çeyiz hazırlamak :D Ben dantelden anlamam (Aslında anlarım. Güzel de yaparım ama ooff o çok uzun iş sıkılıyorum :P) ama iğne oyasına bayılırım. Görünce gözüm gönlüm açılır :D Yapmasını da severim. Şimdi son bitirdiğim karanfilimsi örneği gösteriyim efenim sizlere :D
Ama onun öncesinde gerekli olan malzemeleri görün :D


Şöyle ufak bir kutucuk olsun yanınızda ki iğne oyasında çok fazla iplik döküntüsü oluyor. Ortalık batmasın. Toplaması büyük çile çünkü :D Sonracııma benim yaptığım gibi kolunuza bir toka takabilirsiniz iğneleri üstüne takmak için. Önceleri iğneyi eteğime ya da kazağıma takıyodum mola verdiğimde. Sonra ben o iğneyi unutuyodum. Hoooppppp bi ufak çığlık. İğne battı canımı yaktı :D :D O yine iyi ihtimal bir de bunun kaybolması var aklım çıkıyodu bulana kadar :D Hem iş bitice de iplik makarasına takmak ipliği yıpratıyor. Sonuç olarak böyle daha kullanışlı :D Olmazsa olmazlar makas ve çakmak. (Bir şişe de ya da kutu her ne haltsa işte çakmak gazı bulunsun evde çakmak çok çabuk bitiyor çünkü :P) Böyle işte

İğne oyasında en önemli meselelerden birisi de ütüdür. İlk ütünün güzel vurulması gerekir. Bunun için de iyi düzlemek gerekir oyayı.  Bir de biraz oyayı yapıp yaptığınız kısmı hemen ütülerseniz gözünüze daha güzel gelir. Daha bir hevesle yaparsınız benden söylemesi :)



Ve mutlu son...
Bu sona bayılıyorum. Müthiş huzur verici oluyor :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder