Sokak Kedisi Bob


James Bowen, kedi, Kitap OkuYorum, Sokak Kedisi Bob,
Aylar önce kitapçıda gördüğümde almak istediğim fakat bir türlü alamadığım bir kitaptı. Geçenlerde yaptığım şu alışverişte almış bulundum. İyi ki de almışım. Benim yine kedi aşkım depreşti :((( Aklıma benim rahmetli kedilerim geldi :( Dikkatsiz sürücüler yüzünden 3 kedim öldü. En sevdiğim duychanamdı :((( Hiç evde kedi beslemedim. Geçenlerde bi tanıdık kedisini bırakacaktı ama kabul edemedik. Sebebi de kedicikler çişini kuma yaptıktan sonra çişli patileriyle halı üstünde dolaşıyorlar maalesef :( E evde namaz kılındığı için de kabul edilebilir bir durum olmuyor haliyle :(

Kitaba gelirsek çabuk bitirdim. Gerçek bir hikaye olması zaman zaman "vay bee şimdi bu adamla bu kedi ne güzel musmutlu yaşıyorlar :)))" dedirtiyor insana. Uyuşturucu bağımlısı bi insanın nasıl bir aile babası (kedi babası :D) kıvamına geldiğine şahit oluyorsunuz.

Bob ile James in fotoğrafları;

James Bowen, kedi, Kitap OkuYorum, Sokak Kedisi Bob, James Bowen, kedi, Kitap OkuYorum, Sokak Kedisi Bob,

James Bowen, kedi, Kitap OkuYorum, Sokak Kedisi Bob,

Kitapta Bob meşhur olmadan yani kitap çıkmadan önce youtube a yüklenen bir videodan bahsediliyordu. Onu bulmaya çalıştım. Bu mudur bilemiyorum;


Arka Kapak Yazısı;

Sokaklarda yaşayan James Bowen yaralı bir sarman bulduğunda hayatının ne denli değişeceğini bilmiyordu.
Kıt kanaat geçiniyordu ve son ihtiyacı olan şey bir kediydi.

Oysa tanıştıktan sonra ayrılmaz bir ikili oldular ve birbirlerinin yaralarını sardılar.

Sokak Kedisi Bob herkesin yüreğine işleyecek, umut dolu ve sıcacık, gerçek bir hikâye...


"Yaralı bir sarmanın sokaklarda yaşayan bir adamın hayatını nasıl değiştirdiğine dair sıcak ve etkileyici bir hikâye...

Yayımlandığı andan itibaren çok satanlar listesine giren bu kitap, hayat dolu bir dostluk hikâyesi olmasının yanı sıra sokaklardaki hayatın ne denli adaletsiz olduğunu da gözler önüne seriyor."
The Guardian

"Yürekleri ısıtan bir umut mesajı..."
Daily Mail

"James ve Bobun ilk imza gününde hayranları metrelerce kuyruk oluşturdu. Uslu kedi Bob, sadece iki saatte tam 180 kitap imzaladı."
Bookseller

2 yorum:

  1. bu kitap sanki blogger güzeli gibi geliyordu :D hani bir ara herkesin elinde gezdi ya.
    ama sen biraz ön yargımı yıktın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken bazı yerlerde sıkıldım ama o da normal :D Hepi topu bir kedi ve bir adam. Ama ben kedi sevdiğim için bana güzel geldi. Sıkılmamın sebebi de bi önceki kitap çok heyecanlıydı saırım o yüzden oldu :D Ben pek blogger kitap yorumu okumam :D Ben de debbie macomber kitaplarına karşı önyargılıyım. Okuyasım gelmiyor :P

      Sil