2013 Mart Ayında İzlemek İstediklerim

Mart ayında bu filmleri görmeyi çok istiyorum. Öyle bekleyip de tv den ya da indirerek değil sinemada izlemek istiyorum. Bizim ailede sinemaya gitmek gibi birşey yoktur. Son zamanlarda biz kardeşler olarak biraz biraz yıkıyoruz bunu ama yine de öyle her ay bi film izleyelim gibi bişi olmadı :P Bu filmlerin hepsini izlemek istiyorum. Bakalım hangisine gidebileceğiz.




Yalnız Hititya'nın afişinde dikkatimi çeken bi' kaç şey var. Biraz Avatarımsı mı olmuş ne :D
Hava, ateş, su. Aang, Zuko, Katara.
Sağ üst köşede de Gürkan Uygun'un gözü hhahahaha

Mahallemizde Hazine Buldum!!!

Hazine buldum evet buldum!! Daha önce gittiğim kırtasiye de tam istediğim gibi bir sürü defter kalem buldum. Deliye döndüm. Ona mı baksam acaba şunu mu alsam derken. Birazcık bişiler aldım :D
Daha önce nette görmüştüm şekilli bantlar (Artık orjinal adı nedir bilmem :D) Onlardan da gördüm. Çooook tatlılar :D

 

Kağıttaki halleri de böyle


Her resmin sonrasında da ingilizce yazı yazıyor. Şimdi kastıramadım kendimi ahanda bu
here's hopping it
cheers you up to know that
you're thought abaout
more than you think!

Bu bantları görünce delirdim resmen çok tatlılar yaa. Kara boncuğuma benziyolar :( Kara boncuğum da yok oldu ne zamandır göremiyorum. Bu sene kedilerimizi katlettiler resmen :( 3 kedimizi de araba ezdi birisini köpek öldürdü. Biri de kayıp ne zamandır :(

Neyse bir de ne zamandır aklımda olan çanta boy Kuran aldım. Bordo kılıflı. Fermuarlı. Çok güzel. Sayfaların uçları yaldızlı filan. Fotoğrafını çekecektim ama telefonda belli olmuyor.
Öyle işte :D Kırtasiyeye girince gözüm dönüyor. Nereye saldıracağımı şaşırıyorum :D

Beni Bi' Dedem Düşünmüş



Beni Bi' dedem düşünmüş :) Allah rahmet eylesin. Ben çook küçüktüm ilk okula da gitmiyordum sanırım bana Ziraat Bankası'ndan hesap açtırmış. 18 yaşına kadar babamın veliliğinde sonrasında da bana kalacak şekilde. Hatırladığım mavi bi kumbaram vardı. Üstünde bankanın amblemi vardı. O doldukça elimden tutar beni bankaya götürürdü. Hatta Ziraat Bankası'nın çocuklar için çıkardığı dergi vardı. Çocukken bi' kaç defa ondan da almıştım. Neyse böyle bi' banka hasabım vardı. Ama yıllar içinde unutuldu gitti. Derken geçenlerde adıma bi kağıt geldi. Bankaya gelin diye. En son 2002 yılında işlem görmüş hesap. Dedem yaa.. Ben sadece kumbaramı götürdüğünü sanırdım. Meğer sonradan da devam etmiş yatırmaya. Gittik bugün arkadaşla. Ama ben diyorum 30-40 tl olsa anca vardır. Ne para olacak ki. 240 tl varmış meğer :D Sadece 10 tl çekeceğim onu da günlüğümün arasına koymak için.
Ne diyim Allah razı olsun dedemden :). Çok bi' para değil ama böylesine hatırlanmak çok güzelmiş. Bu bana miras gibi. O kadar mutlu oldum ki. Kesinlikle çocuklarınıza torunlarınıza onlara kendinizi hatırlatacak şeyler bırakın. İlla para olmasına gerek yok. bir kitap olur, ne bileyim kolye olur. Siz göçüp gittikten yıllar sonra onların sizi hatırlaması onlar açısından çok güzel oluyor.

Bu arada dedem benim hep erkek olmamı istermiş. Hatta bi'kaç defa da demiş "Esra keşke erkek olsaymış" diye. Artık ondan mıdır bilemedim bankaya beni erkek diye kaydettirmiş. Adam bana bakıyo bu hesaptaki kişi erkek diyo. :D Valla dedim kimliğim orda ben erkek değilim :D Hayır değilim :D :D

Yine diyorum çok güzel bir duygu dedemin benim için böyle birşey düşünmesi :) Nasip olur da eğer bir gün evlenmeye karar verir; çoluk çocuğum olursa ben de onlara hesap açacağım :)

Bingo! Aradığımı Buldum Bridal Mask Judgement Day

Aradığımı bulduuumm. Bulduuumm. Gaksital izlerken bölüm sonlarında çıkan şarkıya hayran kalmıştım.
Ahanda şuuu ama dikkatli izleyin spoiler içerir :D


Sonralardan da çok dinledim.
Derken... "Ana! O ne be bu şarkıyı JooWon söylüyo ya beeeee

Neyse şoku atlattıktan sonra telefonuma da attım şarkıyı ben sürekli dinliyorum falan ama hep aklımda şu var. Keşke bunu canlı söylerken görebilsem. Hani stüdyoda falan böyle eline mikrofonu alıp da bağıra çağıra söylesin. Az önce gene aşkım depreşti bi bakim yutup bana bulur diyerek. Baktım ve buldum. İsteklerimi tam karşılamasa da işte o video.


Efendim o kadar beğenerek izlememe rağmen final bölümünü izleyememe şeysime Gaksital'de takıldı. Benim yüzümden evdeki kızlar da izleyemediler. Sanırım videoda finalle ilgili spoiler varmış ben JooWon a bakarken farketmedim :D CembeK söyledi :D İnternetten silinir diye de hemmen 720p indirdim. Ooohh izlerim bol bol :D

Shunji'nin (adamcağızın adını unuttum :D heh hatırladım :D ) Park Ki Woong'un saçlarının rengi beerrbat >.< Galiba yanlışlıkla boyadılar. Yani başkasına yapsalar belki olurdu ama bence o adama hiç yakışmamış >.<

Song Joong Ki nin mimiklerine bayıldım :D Çok tatlı şebelek :D

Ve JooWon...!!! Ben daha hareketli bişiler beklerdim :( Kereste gibi dikilivermiş :( Neyse ki şarkıyı canlı söylüyor da ordan gönlümü aldı ♥
Köpek yaa çok seviyorum bunu :) Geri kalan şeyleri içimden söylüyorum :D Bu kadar :P

Türk İşi "Misa"


"
Ünlü yapımcı Fatih Aksoy ile duayen televizyoncu Faruk Bayhan ortaklığında kurulan MF Yapım, Güney Kore dizisi olan “I am sorry, I love you” dizisinden yola çıkarak “Özür dilerim, Seni seviyorum” isimli bir diziye imza atacaklar.
Show Tv de yayınlanacak dizide Damla Sönmez ve Ufuk Bayraktar’ın yanısıra Yamaç Telli, Elçin Sangu da rol alacaklar.  Dizi,  anne ve babası tarafından terkedilmiş acılarla geçen çocukluğu ve sokaklarda suçlu olarak yaşayan bir gencin hayatını anlatacak.
"
Aslında bu habere sevinmemiz mi lazım üzülmemiz mi lazım bilemiyorum. Klasik Türk dizileri gibi uzatıp uzatıp, cıvığını çıkarıp, 5 sezon uzatılacaksa eğer hiç çekilmesin. Tadında bırakılacaksa eğer gerçekten merak ediyorum nasıl yapacaklar. Bakın adamlar ne güzel yapmışlar. 16 bölümlük dizi benim de içinde bulunduğum bir kesim için efsane oldu. Tabii herşeyin ilki güzeldir. İlkinin yerini tutmaz ama bakalım bizi ne bekliyor :D
Unutmadan acaba Misa'nınki gibi vurucu Ost'leri olur mu dizinin? Bari dizinin müziklerini Kıraç'a yaptırmasalar :(


Bunlar da seçilen oyuncular.

Cha Moo Hyuk (Acuşşiiiiii)- Ufuk Bayraktar



Song Eun Chae - Damla Sönmez


Choi Yoon Nam-ı diğer Yuunaaaa Aadııılll - Yamaç Telli


Kang Min Joo - Elçin Sangu


Şimdi şöyle bakınca hepsi cuk oturmuşlar ama tek Eun Chae'ciiim olmamış sanki :/

Şimdi aklıma geldi kesin bizim Muyogaa da Almanya'ya evlatlık verilmiştir. Oradan gelir :D

İlk Mektubumu Aldım!

Geçen sene asya bacımdan bana kurdale nakışı öğretmesini istedim :D E nasıl olacak ki internetten? O da bana eğitim cd si yollamayı teklif etti ama sonra unutuldu :P
Geçenlerde tekrar hatırlattım sağolsun sözümü ikiletmeden hemen postaya verdi. Vermesine verdi fakat o posta İstanbul'dan İzmit'e olsun olsun en fazla 2 buçuk saatlik yere 10 günde geldi. Haftalardır. ruh gibi dolaşıyorum. Her sabah ölü gibi kalkıyorum. İyi bi halde uyansam bile günün ortasında kesinlikle moralimi bozacak şeyler oluyor. Bugün annem paketi getirdi. Tabii ben daha gözümü yeni açıyorum. Dedim oh sonunda gelmiş :D Vee vee veee bize hediye olarak da iki tane kese yapmış. ♥ İçine de mektup yazmış koymuş. Bu sayede ilk mektubumu da almış oldum :) Çok mutlu oldum. Sabahtan beri çok iyiyim :) Beni bu kadar mutlu ettiğin için teşekkür ederim ♥


Bu da keselerin fotoğrafı. Kendim çekmedim sahabısından çaldım :D



Çok Zorlu 11'li değil 44'lü Mim



Bu seferki mim bana zor geldi. O değil biraz daha yazmayı bekletirsem bir kaç yerden daha gelecek en iyisi çabucak yazmak :D Sevgili Romanlardaki Prenses, Monçiçi, Asya Zeynep'im ve kız kardaşım CembeK'den aynı mim geldi. Diyorum ya biraz daha bekletirsem 11'li mim 55'li mim olacak :D

Mimden bahsedersem. Önce bana gelen soruları cevaplayacağım. Sonra hakkımda 11 şey itiraf edeceğ... 11 şey söyleyeceğim. Sonra da 11 soru hazırlayıp mimi başkasına postalayacağım :D

Şimdi 44 tanecik soruyu cevaplamaya başlıyorum :O

******Romanlardaki Prenses'in Soruları******

1- Blog açtığınızdaki düşünceleriniz?
Blogumu çoook uzun zaman önce, lisedeyken açmıştım. O zamanlar hepimizin çok sevdiği Altan Hocamız'ın blogundan özenerek sınıfın yarısı blog açmıştı. Şimdi baktığımda hiç birisi bloglarını devam ettirmiyor :P Ne düşünmüştüm hiç hatırlamıyorum ki 6 buçuk 7 sene olmuş. Ama çok heyecanlanmıştım onu hatırlıyorum :D

2- Günlük rutinleriniz?
Çooookk uzun listesi şimdi saysam mı ki acaba :P Sayıyorum bak dikkatli olun.
Saat 11-12 civarı kalkıyorum. Ortalığı topla, Cembek'i bekle derken saat 2 oluyor. Sonra 2 buçuk gibi filan kahvaltı (!) yapıyoruz. Tabii o sırada pc de açılıyor. Facebook, twitter, zaman zaman blogger, youtube bana eşlik ediyorlar. Sonra akşam oluyor sofra kur & kaldır, bulaşık yıka. Okuduğum bir kitap varsa onu okuyorum. Yoksa kızlarla (CembeK ve Mirimo) ile dizi izliyoruz. Ders çalışıyorum (ki bu aralar yalan söylemiyim çalışmıyorum.) Saat gece 2-2 buçuk oluyor. Telefonu alıyorum elime kurcalıyorum biraz. Sonra da uyuyorum. Evet 365 günümün 340 günü böyle geçiyor. Abartmıyorum benim bütün günlerim buraya listelediğim gibidir. İlaveten şeyler naaaaaaaadiren oluyor :P

3- Olmazsa olmaz, dedikleriniz?
Su. Su çok önemlidir :D

4- Yakın zamana dair hayalleriniz?
Hayırlısıyla üniversiteye gidebilmek. Artık hayallikten de çıktı başka bişi oldu bu küfür edilecek kıvama geldi >.<

5- Olmak istediğiniz yerde misiniz?
Şuan evet bilgisayarımın başındayım. Ama genel olarak HAYIR!!!

6- Şimdi nerede olmak isterdiniz?
Ankara'da kuzenlerimin yanında.

7- Keşke yapmasaydım dediğiniz?
Lisede ilk ÖSS tercihi yapacağım zaman annemi dinlemek yerine kendimi dinleyip 1. tercihe Ankara yazsaydım sanırım şimdiye çoktaan üniversite mezunu olmuş iş bulmuş çalışıyor olurdum :P

8- Nasıl birisiniz?
İnat birisiyim. Karşımdakini kırmamak için kendimi sıkarım sıkarım sonra da ben patlarım ama karşımdaki hödük anlamaz bir türlü.

9- Sizce gelmiş geçmiş en iyi icat?
Bulaşık makinesi :D Maalesef henüz kendisi ile kavuşamadık :P

10- Kimin yerinde olmak isterdiniz?
Hiç kimsenin :D Sadece hayırlısı olsun ben de hayırlısıyla istediklerimi yapabileyim. :)

11- Asla yapmam deyip yaptıklarınız?
* Asla Hint filmi izlemem -İZLEDİM-
* Asla sarımsak yemem -BAYILIYORUM-
* Asla Lee Min Hoo dizisi izlemem -AŞIK OLDUM-
öyle işte :D

******Monçiçi'nin Soruları******

1- Bir zaman makinasi olsa hangi zamana geri donerdiniz?
Hımm... Çocukluğumdan beri hayalimdir. 2 yıldır da K-Dramalarda sürekli bir geçmişe gitme akımı başladı benim hayalimde tekrar ortaya çıktı :D Osmanlı zamanına büyük ihtimalle de Fatih dönemine gitmek isterdim :)

2- Hani 'O an' fotograflari vardir enstantene anlarin cekildigi.Sizinde o an dediginiz enstantene bir aniniz var mi?

Şu yaşıma kadar ot gibi yaşadığımdan ötürü öyle ilginç şeylerle de karşılaşmadım :D

3- Etkisinden cikmakta zorlandigin kitap/film ?
 Titanic. Her seferinde o pislik .... kadın bırkamasaydı  Jack'i, ölmeyecekti yavrucağım :( İkisi de binseydi o salın üstüne nolcaktı yani nolcaktı. Sanki 2 gram keyfinden ödün verseydin pislik Rose :(( Of ulen of hep Rose'un yüzünden :(. Bir de Sefiller. O kitabı okuduktan sonra bi' süre psikopat gibi dolaşmıştım :D Aslında etkisinden çıkamadığım çok fazla kitap var :P

4- Sevgilinizin ailesiyle tanismaya gittiginiz yemek faslina gectiginizde yiyemediginiz bir yemek varsa ne yaparsiniz?
Yemem :D

5-Olmasini en cok istediginiz sey?
Deliii diyorlaar banaaa desinleer değişemeeeemm desinleerr değiişemeeemm desinleeer değiiişemeeemm. Ben hâlâ bir umut belki üniversiteye giderim diyorum. :/ Onun olmasını istiyorum :P

6- Paylasamam dedikleriniz?
Su, kardeşlerim, kitaplarım ve benim olan herşey.

7- Bir ortamda hicte ilgi duymadiginiz bir konu konusuluyor ne yaparsiniz?
Sessizce oturur beklerim.

8- Sizi en cok sasirtacak sey?
Bir gün yurtdışına gitme ihtimalim olursa bırak şaşırmayı inanmam dalga bile geçerim :P

9- Affedici misiniz yoksa intikamci mi?
İntikam demeyelim de Allah'a havale ederim. Çoğu zaman ilgilenmem konuşmam. Bazen kindar olabilirim. Ama affetmek... evet olabiliyor.

10- Kurdugunuz en ucuk hayal?
Tek başıma dünyayı dolaşmak :D

11-Rezil oldugunuzu dusundugunuz olay?
Lisede bizim bölümden 12. sınıfı okumaya karar verenler olarak sınıfta 6 kişiydik. Tek kız da bendim.  Ki kendileri de beni kız olarak değil de erkek olarak görüyorlardı. Bana "sen de bizdensin, sen kızmısın ki? Erkeksin be sen" gibi şeyler de söylüyolardı. Neyse biz bigün altımızda pc nin başına gömülmüş klip izliyoruz. Arkadan hoca geldi
"Gençleeerrr! Yanlış bişe yapmayın!" dedi. Töbe Allahım yaa :D Tamam bizimkiler beni erkek katagorisine soktular ama yani yanlış bişiler izleyecek kadar da değil :D

******Asya'dan Karalamalar'ın Soruları******
1) Abidin'e sorulmuş olan en zor soruyu soruyorum hey sen mutluluğun resmini yapabilir misin? o resmi bize biraz anlatır mısın ?
Lisedeki Hocam gibi bir öğretmen olsaydım sanırım çook mutlu olurdum :) Mutluluğun resmi nasıl olur ki? İnsan zaten doyumsuzdur. Şimdi mutlu olduğu şey daha sonra yetmez mutlu etmeye. Zaman gelir ailemle birlikte bir çay içmek bile mutlu eder. Zaman gelir tek başıma yolda yürümek beni mutlu eder. Çizemiyorum hanfendi :D

2) İşte bu benim şarkım dediğiniz bir şarkı varmı ? Bizimle paylaşırmısınız?
Ama bu çok zor yaaa :D Benim ruh halim çok değişkendir. Genelde CNBlue, Big Bang, U-Kiss, B.A.P falan dinlerim. Madem öyle Big Bang'dan Blue, CnBlue' dan Coffee Shop, B.A.P'den de No Mercy olsun :D
Ama işte bu benim şarkım :D Hele de 1:10 dan sonrası oofff...



3) Bu güne kadar izlediğiniz en duygusal yada komedi filmi hangisiydi ?
Bence her ikisini de içinde barındıran "My Sassy Girl" zaten ilk izlediğim Kore filmiydi :)


4) İmkanınız olsa gerçekleştireceğiniz bir hayaliniz varmı ve nedir ?
Mısır, Güney Kore, Japonya, İngiltere ülkelerini görmeyi isterdim :)


5) Sahne de izlemeyi en çok istediğiniz sanatcı kimdir ?
Hııı.... Karar veremedim ki :D Big Bang, U-Kiss, CNBlue, B.A.P, Miss A hepsini görmek isterdim :)


6) Ayakkabınız mı yoksa çantanız mı daha çoktur ?
Yazlık, kışlık, kullandığım, kullanmadığım hepsi 4 çift ayakkabım, 4 tane de çantam var ki çantalar CembeK ile ortakdır. Demek ki ayakkabılarım daha çok :D


7)Bağımlısı olduğunuz bir şey varmı ?
Diziler, kahve ve su. Su çok önemlidir bak :D

8) En sevdiğiniz Çikolata ? Reklam yapmak serbest :P
Bitter çikolata ve piko :D

9) İlk sinemada izlediğiniz film ?
Dayım 2009 yılının sevgilililililililililer gününde bizi gece 12 seansına Recep İvedik 2 ye götürmüştü :D Çok içli duygulu bi filmdi kendisi. Sinemadan çıktığımızda hepimizin elinde bir mendil ağlıyorduk... :P Cıvttım tamam :D

10) Sanatın hangi dalıyla uğraşmayı isterdiniz? Yada uğraştığınız bir sanat dalı varmı?
Yan flüt ya da çello çalmayı isterdim.

11)En çok hangi soruya gıcık oldunuz?
Cıkcıkcıkcık öyle sorumu olur yeaa. Sen çizsene mutluluğun resmini he :D Ona sinir oldum >.< :D Şaka kız ne sinir olcam. Ben şimdi düşünüyorum ki acaba ne soru sorsam :P

******CembeK'in Soruları******

1. Hayatınızda her şeyden bıktığınız usandığınız anlar oldu mu? O anlarda nasıl kendinizi toparlarsınız?
Son 5 buçuk yıldır yani liseden mezun olduğumdan beri hayatımdaki herşeyden bıktım. Maalesef kendimi de toparlayamıyorum. En son deli cesaretimle de okuduğum aöf bölümünü bırakma kararı aldım. Bu şekilde sürüklenip batıcam galiba. Toparlanamıyorummmm. Valla hakkımda hayırlısı olsun. Ben vazgeçtim hayallerimden, herşeyden :P

2- Anime izler misiniz? Önereceğiniz animeler var mı?
Bu aralar benim izleyip senin izlemediğin " Tonari no Kaibutsu-kun" var. İzle güzel :D

3- Şu an kitap okuyor musunuz? Hangi kitap ve 98. sayfasından bir cümle istesem??? 
Archibald JosephCronin'in Erguvan Ağacı kitabını okuyorum şuan. O kadar hevesle başladım ama acayip tasvir var. Yazar etraftaki otu böceği anlatmaktan konuya giremiyor :D Yine de bırakmayacağım. Kitap 1972 yılında basılmış o kadar eski. Kokusu bile oku oku diye baskı yapıyor :) Ben niye kitabı anlattıysam artık :P

"Karısı, ince yüzlü, kibar tavırlı, ufak tefek, çirkince bir kadındı. Kocasının tam tersi, pek ağır, pek şık giyinmişti, başında siyah pullarla işlemeli bir şapka vardı."

Söylemeden geçemeyeceğim kitabın bir yerinde "Capon bahçesi" yazıyordu :D :D :D Okurken gülmekten kırıldım :D

4-Alışkınlıklarınız var mı? Varsa Neler? Rahatsız olur musunuz?
Olmaz mıı... Su. Su içerim bol bol. Yatmadan evvel kesinlikle en az 1 bardak su içerim. Sonra uyumaya yakın tekrar içerim. Sabah namazına kalkar kalkmaz, namazı kılıp yatarken, sonra bir de sabah kalkar kalkmaz kesinlikle su içerim. Dışarı çıkarken çantamda muhakkak su olur. Olmasa da marketten alırım hemen. Bu kadar su içmeme rağmen zayıf mıyım? HAYIR!! Yalancı bunlar su zayıflatmıyor >.<

5-Şuan ki Ruh halinizi anlatan şarkı hangisi?
Sanırım şu :) Çok sevdim bu ikiliyi ^^


6-Bir 10 sene sonra kendinizi nerede görmek istersiniz?
Öğretmen kürsüsünde ders anlatırken :) (Hayaldi gerçek olmadı :P)

7- Vücudunuzda en çok beğendiğiniz yeriniz?
Burnum :D Her ne kadar bugün mirimo bana top burun diyerek hakaret etmiş olsa da burnumla döverim onu >.< :D Asil burnu var bende taam mı.  Millet gidip estetik yaptırıyo burnunu kaldırmak için hıh :P Benim burnum doğuştan öyle :D

8-İnternette rutin yaptığınız şeyler neler?
Facebook, twitter, hotmail, blogger bunları günde 1654965 defa açar bakarım. Youtube! Youtube çok önemli :D Şarkı indirmemek için youtube ile dost olduk. Daha az şarkı indrip daha az hakka girelim dimi :D

9-Şuan ki telefon zil sesin ve pc masaüstün ney?
Masaüstümü gösterirsem kalp hastası olanlar kalp krizi geçirebilirler. En iyisi geride kalsın :D Ama masaüstümdeki fotoğraf şu. Aynı zamanda telefonumun da duvar kağıdı.


Telefon zilim de günde 4567685 kez Mirimo tarafından "ablaaa Naruto çok güzel, ablaaa naruto şöyle naruto böyle naruto naruto NARUTOOOOOOOOOOOO" illalah dedim nalet olsun narutona. Ama yalan yok şu ost si çok güzelmiş :D Onu zil sesi yaptım.

10- Şuan satın almak istediğiniz bir şey?
22" monitör, kablosuz modem ve samsung galaxy note 2. Monitör ve modem alınacak zaten de öbürüsü yavrum benden ırak kaldı :(((

11-Lise dendiğinde aklına gelen ilk şey?
Liseye başladığım ilk gün. Arkadaşımla bahçeden içeri girdik bahçe full öğrenci doluydu ama etrafta 1 tane kız yoktu. Kol kola girdik öylece kalakaldık :D  Aahh ah STFA :) Bir de bizim okulun bir sloganı vardı. "STFA'lı olmak bir ayrıcalıktır." Hiç bir ayrıcalığını görmedim :P

******Sıra geldi kendi hakkımdaki 11 gerçeğe******
1. Çok sinirliyim. Arkadaşlarıma veya tanımadıklarıma karşı sinirimi gösteremem ama evde de kimse tutamaz beni.Sanırım sabrım bir noktada patlıyor. Anneme de bir şey diyemiyorum. Beni kurcalıyo kurcalıyo en son öyle bir kıvama geliyorum ki ona birşey diyemiyorum sağa sola vuruyorum kendimi. En son geçenlerde tutup kafamı soba borusuna vurdum. 5-6 defadan sonra acıdığını fark ettim :P

2. Dizi izlemeyi çok severim. Aynı anda bir sürü dizi izlemeyi daha çok severim. Ama çoğu diziyi de finalleyemem. Hep sıkılırım sonlarında :P

3. En çok istediğim şey bir sürü dil öğrenip bir sürü ülke gezmek. Yurtdışına çıkıp bloglarında gezdikleri yerleri gösterenleri çok kıskanıyorum.

4. Dönem kitaplarını, filmlerini, dizilerini çok severim. Mesela Jane Austen kitapları ya da North & South dizisi :)

5. Çok fazla takıntım var. Nefret ediyorum o huylarımdan. Daha önceden de şu sayfada yazmıştım takıntılarımı.

6. Karanlıktan çok korkarım. Öyle ki bazen odadan odaya geçemem. Ayrıca geceleri aynalardan da korkarım. Yattığım yerin kesinlikle ışık olması lazım. Bir ara florasanı açık bırakıp yatıyordum. Şiddetli baş ağrıları çekmeye başlayınca yan odanın ışığını yakıp yatmaya başladım :D Odanın içini görebileyim :D

7. Tek başımayken kulaklıkla müzijk dinlerken sanki sürekli biri bana sesleniyor gibi olur. Arkamda biri bana şişt pişt der sanki :/ Sanki biri gelip böööhh deyip kaçacak gibi :/ Böyle garip bi tırsma durumu olur. O yüzden çok yüksek sesle dinlemem.

8. Yön duyum SIFIR. :( Ne yapsam nasıl yapsam bilmiyorum. 10 defa da gitsem bir yere ilk seferde eğer öğrenememişsem bir türlü yolumu bulamıyorum. Hani tek başına her yere gidebilen insanlar vardır ya onlara çok özeniyorum. Ben yolumu kaybediyorum sürekli :/

9. Roman veya hikaye okumayı çok severim. Bir süre sonra karakterler gözümde öyle canlanır ki sanki daha önce bir yerlerde karşılaşmışız ya da ben oraları gerçekten görmüşüm gibi.

10.Evin içinde genelde basma etekle dolaşırım. Alttan pijamamın paçaları çıkmış olur. Bu yüzden tanıdıklarımdan bana çok laf sokan olmuştur. "Biz zamanında şöyleydik böyleydik. İnsan kendine bakar." Evin içinde kime süsleneyim ben. Rahatlığı seviyorum o kadar. :P Üstüm temiz olduktan sonra umurumda değil.

11. Makyaj yapamıyorum. Bazen evin içinde eğlencesine kalem filan sürüyorum. Onu da sürekli gözlerimi kaşıdığımdan bulaştırıyorum :P Yani gözlerim makyaj kaldırmıyor. Sulanıyor, kaşınıyor :P Bir de alışkanlık dışarı çıkarken utanıyorum makyaj yapmaya :P Babam sevmez. Ona gözükmiyim derken hiç yapmıyorum :P Bir tanıdığım bana demişti ki "Senden ne köy olur ne kasaba. Makyaj yapmayı bilmiyorsun."

Hoooff yoruldum. Acaba ne soru sorsaamm....
******Sorular******
1. Son günlerde en çok ilgilendiğiniz şey nedir?
2. Türkiye'nin en çok hangi şehirlerini görmek istersiniz?
3. En sevdiğiniz Yeşilçam filmi nedir?
4. Yemek yapmayı biliyor musunuz? En güzel yaptığınız yemek nedir?
5. Önyargılarınız var mıdır? Nedir?
6. İlkokula başladığınız günü hatırlıyor musunuz? Anlatır mısınız?
7. Çok istediğiniz ama bir türlü olmayan şey nedir?
8. Türkü sever misiniz? En sevdiğiniz türkü nedir?
9. Korkularınız var mıdır? Varsa nelerdir?
10. Karakterinizdeki sevmediğiniz özellikler.
11. Tavsiye edeceğiniz kitap var mı? Dönem kitabı mesela :D


Oohh bitti sonunda :D Şimdi sıra Hiraru'da :D Hadi bak sana kolay sorular sordum :D Gıcık Seline de yollamak isterdim ammaa senelerdir söylememe rağmen blog açmadığı için yollayamıyorum >.< 
Veeee sonunda Supercel'im de blog açtığına göre ona da yollayabilirim mim'i :)













Tasarım:Sawako Kuronuma