Sobada Kahve..

Seneler evvel bir defa denemiştim sobanın üstünde kahve yapmayı. Ama soba tam yanmıyodu bekle bekle kahveden çok herşeye benzemişti zavallım :D
Bu akşam sobayı yeni yakmışken dedim iyi bu gürül gürül yanıyor bi kahve yapayım. (Hemen hemen her gün Türk kahvesi içerim de :D)

Allahıımm kahve güzel oldu gerçekten ama o kahveyi yaparken ben de başında yandım :D Oooff ne sıcak beee  :D

Türk kahvesi, soba, Sobada kahve, bakır cezve, Kendimce,

Bence evinde hâlâ soba bulunanlar mutlaka denemeliler :D Ama dikkat sıcaktan fenalık geçirebilirsiniz :D

Bu arada fincanlar da 26-27 senelik :D Annemin çeyizinden :D

4 yorum:

  1. Niye yandın ki anlamadım soba da denemedim ama kahveyi ocağa koyup evi süpürdüğüm bile oluyor o.O :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soba çok kuvvetli yanınca başında beklemek sıkıntı oluyo :D

      Sil
  2. Çok Güzel.Birde acı olacak.İçerken bir titreme gelecek.Canım Çekti.. :)

    YanıtlaSil
  3. Böyle köpüklü köpüklü kahve keyfi başka olur da o fincanlara hayran olmamak elde değil. Maşallah kırkbinkere :)

    YanıtlaSil