Gianna Jun'un Man From The Stars'da Kullandığı Kıyafet ve Takılar.

Bu kadın ne giyinse yakışıyor yahu maşallah ablama :)


Normalde şu oversize olayını hiç sevmiyorum. Ne öyle yahu pejmurde geziyorlar. Ama ablama ne güzel olmuş. Saçındaki bandı çok sevdim.



Son zamanlardaki Kore dizilerinde farklı güneş gözlükleri moda sanırım. Geçen de başka bi dizide görmüştüm. Farklılık bazen güzel oluyor da bazen de ne bileyim ben olmuyor sanki :D Sanırım bu dizideki çılgın karakterinden ötürü böyle ilginç gözlükler kullanmış :D

Bu konu hakkında çok dertliyim :D Ah be Samsungcuum neden bu kadar pahalısın :( Şu ablanın elindeki telefonu dizinin başından beri arıyorum. Tüm telefon markalarına baktım Samsung olduğundan eminim ama öndeki kamera şeysilerinden ötürü benzemiyor. Galaxy Note 3 diyorum yok arkadaş o da değil derken neredeyse kafayı yiyecektim :( Sonra bir baktım Galaxy Note 3 Neo imiş bu güzellik Allahım şundaki güzelliğe bakar mısınız bi.. Şu mint yeşiline baktıkça içim açılıyor

Her zaman da güzel giyinecek diye birşey yok tabii :P



İçindeki kırmızı elbiseye bayılmıştım. Bu rengi çok seviyorum.




Başındaki bant çok hoş olmuş :D Kulaklarının kepçeliği meydana çıkmış haha

Yahu şu yüzük çok hoşuma gitti :D Ama nette satılanlar ya pahalı ya da ucuz olanlar çok uyduruk :P Abinin de maşallah elleri çok güzel adama yakışmış yüzük.

Bu paltoya BA-YIL-DIM! O kadar ki güzel. Rengi modeli herşeyiyle şahane. Kombin kelimesini sevmiyorum topluca bu sahnedeki kıyafetlerini birbirlerine çok güzel uydurmuş :)

Ah bu ayakkabılar :D Bunlarla birlikte Do Min Joon'un kapısına dayanması :D
Ve o meşhur yüzük. Açıkçası ben beğenmedim :P Ama Do Min Joon efendi beğenmişse napalım :D

Şu orta resimdeki her parmağa bir ince yüzük takmak da çok güzel oluyor bir ara ben de mi denesem ki :P

Normalde böyle birleşik yüzükleri sevmem ama bu hoş durmuş parmağına takınca.

Ayyyy bu palto ve çanta ♥♥♥ Çok güzeller :')



Ben bunu giyinmem ama rengi çook güzel :')

Bu dizi de böylece biter.

Şu yazımı okudunuz mu;

Man From The Stars


7 yorum:

  1. Çok güzel hatun gerçekten, dizi de ne giyse yakışıyordu. Oyunculuk yeteneği de çok iyi.
    Sadece ağlerken gözleri şaşı gelmişti bana. :D Ellerine sağlık canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana öyle geliyor ki Korelilerin %70 i şaşı :D

      Sil
  2. oha harika olmuş, ellerine sağlık!
    şaşırdım ya maşallah her şeyi bulmuşsun ^^

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık beybem hepsini bulup buluşturmuşsun valla ^^
    Kıyafetlerinden çok üzerine giydiği mont ve ceketleri daha çok beğendim :D Ji Hyun ablamızın düzgün fiziği sayesinde omzuna attığı ceketler çok yakışmıştı. Takılarda da özellikle yüzüklerine bayıldım ben de istiyorum o 5 yüzüklü setten ama yok bulamıyorum -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yüzükler bu sene çok moda ya aslında bi baksak buluruz :/

      Sil
  4. Çok güzel araştırmışsın, ellerine sağlık :) Çok beğendim :)

    YanıtlaSil