Importance Of Earnest ve Northanger Abbey..

Bu yakınlarda iki tane dönem filmi izledim. İkisini de beğenmediğim için aynı posta yazıyorum.

İlk olarak The Importance Of Earnest ...

Filmin iki başrol karakteri de bulundukları yerden sıkıldıklarında kafa dinleyip kaçabilmek için kendilerine hayali arkadaş ve kardeş üretiyorlar. Birisi kardeşimi görmeye birisi de hasta arkadaşımı görmeye gidiyorum diyerek milleti bol bol kekliyorlar. Tabii sonra ortaya ikisinin de sevgilileri çıkıyor olaylar karışıyor.

İnanır mısınız filmden hiç bir şey anlmadım. Zaten başrol karakterlerin (erkek olanların) gerçekten kardeş olmadığını sadece şehirde karşılaşıp arkadaş olduklarını filmin yarısına kadar anlamadım. Sonra anladım. Bir Earnest ismidir gidiyordu. Kızlar o isim olmazda adamlarla evlenmeyi kabul etmeyeceklerini söylediler falan filan. Yani beğenmedim filmi :/ İzlemeseniz de olur :P



İkinci olarak da Northanger Abbey...

 Bu filmi de sırf Austenland'de görüp beğendiğim JJ Feild oynuyor diye izledim. Ama açıkçası pek de beğenmedim. Jane Austen mı yazmış bunu? Cidden mi? hayal kırıklığına uğradım biraz.

Kitabın konusu şöyle; Neredeyse gece gündüz roman okuyan aklı havada kızımızın tüm dünyayı romanlardaki gibi sanıp aptal aptal rüyalar görüp kendine kendince gizemli bir dünya oluşturur. Tabii gerçek dünyanın romanlardan farklı olduğunu anladığında kafasına dank eder çoğu yerde hatalar yaptığını.

Bir de paragöz insanlar vardı ki insanı hayattan soğutur onlar. Film hakkında daha fazla birşey yazamayacağım. Sanırım filmin sonundaki replik özetler filmi :D

"Bu hikayenin ana fikrinin, zorba ebeveynlere bir öğüt mü yoksa, itaatsiz evlatlara bir ödül mü olup olmadığını size bırakıyorum.  "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder