Şirin Kızlar "Crayon Pop"

 
K-Pop dinleyenler muhakkah bilirler bu grubu. Aslında 2012 de çıkan ama geçtiğimiz yaz "Bar Bar Bar" şarkısı ile patlayan 5 kişilik bir kız grubu Crayon Pop.

Bu grubun bana göre en ilginç özelliği ise yaşlarının büyük olmasına rağmen yani en küçüğü 22 en büyüğü 25 pek fazla edepli giyinmeleri :D Korede öyle birşey görmek neredeyse imkansız. Kpop takipçileri bilir kız grupları sexy imaj adı altında her türlü konsepti deneyerek artık sınırlarını zorladılar. Yani zaten danslarınızla görsel şovlarınızla bu kadar iyiyken çırıl çıplak gibi konseptler bana saçma geliyor. Bu kızlar da burada devreye giriyorlar sanki onlara tepki olarak doğmuşlar :D

Şimdiye kadar ki en güzel şarkıları bence Bar Bar Bar..



Yılbaşı şarkılarını genelde sevmem ama bu çok tatlı olmuş :D Lonely Christmas



Sonrasında yine hoşuma giden arkılarından birisi Dancing Queen 2.0



Bu şarkılarını da bugün gördüm. Uh ee



Yaaa bu kızlar çok tatlılar :D Normalde kız gruplarından pek haz etmem - T-Ara, 2ne1 ve Miss A hariç - ama bayıldım bunlara :D Kızlar büyük başarı da yakaladılar öyle ki Lady Gaga bile keşfetti kızlarımızı :D Ayrıca listelerde de 2ne1 ve SNSD yi geçmek üzereymişler. Helal olsun gız size :D

Daha önce de kızlarla ilgili şu linkde bir yazı yazmışım. Tıklayın efendim :)

2 yorum:

  1. Keşke benim aklımda da şarkılarıyla kalsalardı. Arkadaş bu yaştaki kızlara bu eziyet edilir mi kim takmış o kaskı bunların kafasına
    Her ödül töreninde böyle gezdiler garipler.

    YanıtlaSil