Yarım Elişilerim ve Başlamak Üzere Olduklarım.

Bir kaç aydır o kadar çok iğne oyası yaptım ki artık elime iğne alasım gelmiyor :P
Bu nedenle de bir oyayı yaparken bıkıp diğerine başlıyorum.

Mesela bunu kardeşime başladım. Yemeni olarak artık bu sonuncu. Mübarek son olarak da zirvede bitiresim mi gelmiş neyse artık bayağı oyalayıcı bir örnek balamışım :P 3 buçuk ba yaptım geriye 1 buçuk ba kaldı :P


İşte bundan sıkılınca kuzene hediyelik yapmam gerekiyordu ona başladım. Alt yeşil sırasını geçtim sıra üst çiçekleri kaldı :P Bu örenkten kendime de yapmıştım. Krem - kırmızı renklerinde :D


Şimdi bunlar bitince kardeşime bir tane de namaz örtüsü yapıcam. Çok hoş bir örnek buldum. Üstüne de arkadaşımın annesi benim için Trabzondan özel kumaş getirtti. Artık birisini Zeynoya feda edicem :D
Fotodakumaların rengi tam belli olmıyor. Yeşil olan çok canlı ve tatlı bir camgöbeği yeşili.


Öyle işte sürekli birşeyler yapasım var ama aslında hiç birşey yapasım yok :P

2 yorum:

  1. Abla namaz örtüsünü nasıl yapıyorsun kiiiğ? Renkleri de çok güzelmiş. Ayrıca imreniyorum ama maşallah elinden her iş geliyor ben yapamıyorum böyle pek elişi. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tığ ile yapıyorum. Ben sana ne dedim :D Denedin mi :D

      Sil