Revolution ( 2012 - 2014 )


Bitirdiler güzelim diziyi :(
Diziye başladığımda 2. sezonun yarısındaydı. Bir heyecanla izledik. Sanıyorum sezon finaline son 2 bölüm kalaydı kanaldan açıklama geldi ki 3. sezona onay vermemişler dolayısıyla sezon finali yapacak olan dizimiz final yaptı. Ama o ne final. 2 ay sonra 3. sezon yapıyoruz deseler yeridir. Öyle güzel bir şekilde açık kapı bırakarak bitirdiler.

Konusu;

Anlaşılamayan bir sebepten ötürü bir anda tüm dünyada elektrik kesilir. Elektronik aletler çalışmaz arabalar bile.  Aradan 15 sene geçmiştir.
Şehirlerde yaşayanların çoğusu köylere göçmüştür. Zaten hükümetler de yıkılıp yerine milis yönetim gelmiştir. İşte bu olaylar arasında elektriği tekrar geri getirmeye çalışan bir grubun hikayesi anlatılıyor.

Dizi 2 sezonda final yaptı tavsiyem izlemeyenler izlesinler.

Gelelim SPOILER kısmına :D

Oyuncular 10 numaraydı. Rachel'ı pek sevmemiş olsam da. Kadının suratı bir tuhaf ya botox yaptırıp ucubeye mi dönmüş nedir. Ne gülmesi gülmeye benziyo ne somurtması somurtmaya. Töbe yarabbim böyle garip bişe Allah affetsin :D



Monroe'yu ilk gördüğümde "bu nasıl kötü yahu ha bire adamın gözleri dolu dolu oluyor böyle yufka gibi kötü mü olur" demiştim. Nitekim dizide en severek izlediklerimden oldu :D
Hatta ben Monroe ile Charlie'nin birlikte olmasını o kadar çok istemiştim ki.
















Ama nereden bileyim Charlie'nin Monroe'nun oğluyla işi pişireceğini, Monroe'nun da Charlie'nin anasına göz koyduğunu :((((

Yazık bana :( Yazık bizlere izleyenlere :P :P

Sonra Miles'ı da pek sevdim. Amca çok karizma. Bu kadar karizma adamın Alacakaranlık serisindeki salak Bella nın sümsük babası olduğunu öğrendiğimde yaşadığım şok tarif edilemezdi.

 Göbekli karizma aksdhajskhgdf

Ayrıca bir de Charlie'ninkiler vardı ki ceysınıma yazık oldu lililililili :((


Şöyle ki; Tom Neville'dan nasıl bu kadar iyi bir oğul, Monroe'dan da nasıl bu kadar salak bir oğul olmuş aklım almadı. Yani şu Monroe'nun salak oğlu neden dahil oldu ki diziye >.< Yani tipi falan iyi de dizideki karakterden dolayı gıcık oldum. Neyse sevmedim işte ben onu. Zaten adını da unutmuşum.

Aaron ve karısı Priscilla..


Adamın google da önemli bi mevkide çalışması, karısının çekik ve adının da Priscilla olması size de Mark Zuckerberg ve eşini anımsatmadı mı? :D :D Ben duyar duymaz lan dedim ne güzel bağlamışlar :D

Neyse sonuç olarak dizi güzeldi. Hatta çok beğendim ama neden bitirdiler :( Ayrıca daha o nanotlardan yeni bir sezon çıkardı. Hem neden elektirği getirmeden bitirdiler ki boşuna mı heyecanlandık yani :(

Aklımdaki sorularla elvedaa diyorum :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder