Bir Gözlüklünün Çilesi....


Bu seneye kadar hayatımda hiç güneş gözlüğü takmamıştım. Sebebi de güneş gözlükleri çok pahalı çakmaları da takasım gelmiyor :P

1 yıldan fazla bir süredir astigmat için gözlük kullanıyorum. Gözlerim gözlüğe o kadar alıştı ki çıkardığım zaman yolda yürürken hafif yalpalıyorum böyle yer inip kalkıyo gibi çok değil ama biraz başım dönüyo gibi oluyor :D böyle yazınca sanki çok abartı oldu çok fazla değil de iste biraz dengem bozuluyor :D

Son zamanlarda gözlerim çok hassaslaştı güneşte fazla duramıyorum. Ankaraya geleceğim zaman Şeyda ya dedim senin gözlükler orijinal zaten kullanmıyosun da ver ben kullanayım. Aldım ama mübarek gözlükler öyle bir çizilmiş ki, üstüne astigmat onun üstüne de zaten hic güneş gözlüğü kullanmadığımdan ilk kullandığım gün önce seyyar satıcının tezgahına carptım sonra yürürken düşüyodum nerdeyse sonra birine çarptım :D

Neyse ikinci denememde daha iyiydi :D Ama kendime bi gözlük alasım var :D

Sonuç olarak gözlük kullanmak çok zor kardesim. Yazın ayrı bir dert kışın ayrı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder