Unutulmuş Mim

 Zeynep abla bana mim göndermiş :D Ne zamana göndermiş bilemiyorum ama bayağıdır beklediği kesin :D Hadi o zaman başlıyorum :D


Blog açma hikayeniz nedir?

Lisedeyken çok sevdiğimiz bir hocamızın blogu vardı. Web tasarımı derslerinde de hep bu tarz şeyler görüyorduk falan. O dönem bir furya başladı sınıfın neredeyse yarısı hocaya özenip blog açtı. Ama geriye bir tek benim blogum kaldı :D Sanırım diğer arkadaşlardan bloglarını kullnan yok.

Blogunuzun ismi nereden geliyor?

Öyle işte bir yerlerden geliyor :D


Hangi mevsimi seversiniz?

Kış! Elbette kış! Tabii ki kış! Mutlaka kış! :D Sıcak havalar çok bunaltıyor, mevsim geçişi bahar ayları alerjimi azdırıyor o yüzden oh miss kış :D Evin içi sıcak olsun dışarısı soğuk olsun :D

 
Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Bu mevsimi sadece yiyeceklerinden dolayı seviyorum :D Sıcak, yapış yapış nem.. Sıcaktan baygınlık derecesine gelip uyuyamamak bana bunları çağrıştırıyor işte :D



Kırmızı ruj mu eyeliner mı?

İkisini de kullanmam ama eyeliner güzel bişi yani sürene pek yakışıyor :D


Blog yazmak size ne kazandırdı?

Olmayan yazım yeteneyim şöyle ufacıcık gelişti sanki. Önceleri hiç yazamazdım. Okuldaki kompozisyon sınavları dışında. Şimdileri sanki dahja rahat yazabiliyorum. Bir de arşiv niteliğinde günlük olmasa da anılarımı tazeleyebileceğim bir yer. Aayy benim canım blogum ♥

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
 
Kitap okumak :D


Şiir mi, roman mı, hikaye mi?

Tabii ki de roman :D Şiir beni daraltıyor :O En son lisede ders için okumuştuım sanırım :P


En çok etkilendiğin film?

Böyle sorunca bi kararsız kalıyorum :/ O zaman çok ilginç bir film söyeleyeceğim Awaara :D Yani napim aklıma gelmedi aslında başka çok güzel, çok beğendiğim filmler vardı :D





Hangi tür kitap/film?

Romantik-komedi ya da ekşın dolu :/ Ya aslında her tür roman olur ama eğer bir kitabın sonunun kötü olduğunu duymuşsam yani ağlamalı zırlamalı okumam onu.

Öğrenci olma mı iş hayatı mı?
 
Şuan ikisini de yaşayamıyorum :D Ama ikisini de isterdim :D


Kitap okumak mı film izlemek mi?

Dizi izlemek hahahahaha :D


Klasik giyim mi spor giyim mi?

Spor spor spor :D


Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?

Kitap.

En sevdiğiniz yemek?


Zeytinyağlı biber dolması, yaprak sarması, patatesli herşey özellikle börek :D


En sevdiğiniz dizi?

Son zamanlardakilerden mi söyliyim? God's Gift.

Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?

Bir kaç tane seçebiliyoruzmu :D
Görünmezlik, ışınlanma. Açıkçası zihin okumayı da isteyecektim ama yok yaa insanların hakkımdaki gerçek fikirlerini duymayı bünyem kaldıramaz heralde :D Biz böyle iyiyiz cınım :D :P


Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Genelde çok hasta olan birisi olduğum için bilmem ki hastalığın herşeyi kötü beee :P

Alınacak listen var mı?

Olmaz olur mu :( Kardeşimin düğününe 1 aydan az kaldı ama ben daha ne giyeceğimi ilmiyorum :(

İlk aldığın makyaj malzemesi?

Valla bi parfüm almıştım ama tee eskilerden o da saılıyor mu :D Kuzenlerimin düğünleri için far, ruj filan almıştım hatırlamıyorum ki :P



Ben de bu mimi ortancaya yolluyorum o zaman :D

Hadi kolay gelsin :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder