"SÖZ" This Kolaveri Di

Hint filmi izleyenler bu şarkıyı mutlaka bilirler. Bilmeseler de artık biliyorlar :D Ben bu şarkıyı uzun süre dinledikten sonra Hint filmlerini merak edip fena halde sarmıştım. Zaman zaman da açıp dinlerim

Why This Kolaveri Di



Bugün tv de şarkının müziğini duydum ama şarkıyı söyleyen Sertab Erener'di. Videoyu ekleyemiyorum engellemişler ama siz buyrun şöyle linkten izleyebilirsiniz.

Ben yeni gördüm. Belki önceden görmüşsünüzdür bilemem. Fena olmamış :D

Zaten bizim milletin var Hint müziklerine karşı bir ilgisi.

Sertab ablanın Rengarengi, (Orjinali şurada)
Atiye'nin Soygun Var'ı (Orjinali şurada)

Var mıydı başka? Hatırlayamadım. Bence orjinalleri daha güzel ama bizimkilerin şarkıları da fena olmamış :D

Ha bir de Işın Karaca'nın şöyle eğlenceli bir klibi vardı :D

2 yorum:

  1. bayagı eskiden ne çok dinlerdim, bu gece hatırlamış oldum sayende :) Ben Atiye'yi hintlilere benzetiyorum zaten, sesi felan :) Dont Think şarkısı.. Birde aşkistan şarkısında Hinditan kelimesi geçiyor :D tamam bu soğuk bir espriydi kabul ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Atiye de danslarıyla filan Hint esintisini baya yaşıyor :)

      Sil