Gece Korku Filmi İzlemek / Babamdan İnciler


Ben kendimi bildim bileli babam korku filmlerini çok sever. Hatta benim fragmanını bile izlemeye korktuğum filmleri izler "bu da korku filmimiymiş" der. Geçen bir anısını anlattı, bana da malzeme çıkmış oldu :D

Babam gençliğinde akşam / gece sinemada korku filmi izler sonra da tek başına ya da bazen arkadaşıyla ıssız tarlalardan eve dönermiş. Dedim baba iyi çarpılmadın :D Babam diyor "o korkuyu, aksiyonu hissetmek lazım". :D




Yine o zamanlar babamın böyle gece gezmelerini duyan bir arkadaşı da heveslenmiş. Yanına birini almış gitmiş filme. Mahalleden bunların gideceğini öğrenen iki arkadaşı da bu filme gidenleri gelecekleri tarlada beklemişler. Adam sonradan babama anlatıyomuş. "Upuzun beyaz bişe üstümüze üstümüze geliyo, kovalıyoruz gitmiyor. Ayetel kürsi okuyoruz, dua ediyoruz gitmiyor. korkudan ödümüz patladı." Meğer bu korkutmaya gidenler üst üste çıkıp çarşaf örtmüşler :D Ayakları takılıp düşünce diğerleri anlamış kandırıldıklarını :D

İnsan insanı böyle korkutur mu yahu :D Aman iyi ki bu kadar şaka sever arkadaşım yok :D Gerçi bana böyle bir şaka yapılsa bir daha arkadaş diye yüzüne bakmam :D

2 yorum:

  1. ha ha :D bu çox pis zarafat/şaka olub :D mənim elə dostum olsa intiqamım çox acı olardı :D amma unutmayaq ki, belə zarafatların sonu pis də ola bilər, anam həmişə ən pis xəstəliklər qorxuyla başlaya bilir deyirdi, qorxudan sarılıq kimi xəstəliyə tutula bilər insan hətta zəif ürəyi olan ölə də bilər. (durumu çoxmu abartdım O.o ) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyim :D Kalp krizi geçirebilir :D

      Sil