Love Never Dies (2012 - Opera)


İlk kez opera izledim. Çok beğendim. Keşke canlısını da izleyebilsem :")

Daha önce Phantom Of The Opera'nın film versiyonunu izlemiştim. Hemen şurada. Dönem dönem Phantom aşkım tutar, şarkısını dinlerim. Yaklaşık bir ay önce Nicole Scherzinger'ın söylediği (böyle soyadı mı olurmuş :P) POTO şarkısına denk geldim. O zamandan beri sürekli dinliyorum :D


Sonra ben bu videodaki sakallı abinin sesine hayran kaldım. Araştırdım. Nelerde oynamış falan derken karşıma bu opera çıktı. Gerçi bu abinin oynadığı değil ama yine de güzel beğendim.



Phantom Of The Opera'nın devamı.


İlk filmi ya da operayı izleyenler bilirler. Phantom'un opera binası yanmıştı. Çıkan yangında Phantom öldü mü yaşadı mı bilinmiyordu. Bu oyun 10 yıl sonrasını anlatıyor. Phantom yangından kurtulur ve herkesten uzakta Coney Adası'nda kendisine Phantasma'yı kurar.


Aradan geçen bu 10 yılda Christine evlenmiş bir de oğlu olmuştur. Christine uzun zaman sonra aldığı bir teklif üzerine ailesiyle birlikte Coney Adasına gider. Fakat Phantom ile karşılacağından haberi yoktur.

Sahne o kadar güzel kullanılmıştı ki ben ilk kez opera izlediğim için ağzım açık kaldı. Acaba hepsinde bu kadar güzel mi kullanılıyor. Bir de oyuncular ne kadar yetenekliler. Hayran kaldım. (Bu konuda biraz cahilim)

Şu şarkısı hoşuma gitti. Birşeye de çok benzettim. Hatta Merve'ye de dinlettim o da benzetti ama çıkaramadık :/ Kafama takıldı kaldı :D


Bir de Christine'in şu elbisesine ve rengine bayıldım.


Sonuç olarak eğer müzikal opera tarzı severseniz kesinlikle izleyin. Ama izlemediyseniz önce Phantom Of  The Opera izleyin :) Söylemeden edemeyeceğim :D En yakışıklı Phantom kesinlikle Gerard Butler :D

~~~~~~~~

Reklam yazım için de şuna bir tıklarsanız. Teşekkürler :D

2 yorum:

  1. ha ha :D Məncə də ən yaraşıqlı Gerrard Butler dir. :D Səsini də çox bəyənmişdim. filmi tam izləyə bilməmişdim. Ancaq təsiri güclü olmuşdu. Xüsusən də Gerrardın oxuduğu opera. Sonradan mahnını aktyorun özünün oxuduğunu biləndə daha çox sevmişdim. Səsində qəribə şirinlik var, yormur insanı. Bunu ancaq sınamamışam. Yəgin bu da maraqlı olar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben normalde daha kalın sesleri severim. Aynı şekilde Gerard Butler'ın kendi sesi olduğunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım :D

      Bir de Ramin Karimloo'dan dinle Phantom Of The Opera'yı :D En çok onun sesini sevdim :)

      Sil