Yeni Yıl Hediyesi


Herkes bir sefer de olsa yılbaşını kutlamıştır. Biz de eskiden saat 12 ye kadar bekler tv izlerdik sonra da yatardık. Her seferinde saat tam 12 olmadan tüm mahallede elektrik kesilirdi. Bi' 10-15 dk da gelmezdi. Neyse ki artık bu konularda daha bilinçliyiz ve kutlamıyoruz. 

Hiç unutmam. Lisede hazırlık sınıfındaydım. Her sene ki gibi yine birileri ortalığı alevlendirdi hadi yılbaşı çekilişi yapalım diye. Neyse isimler yazıldı herkes bir kağırt çekti. Zamanı gelince herkes birbirine hediyesini verdi.
Ben de sınıftaki çocuklardan birisine çıkmışım. Geldi yanıma ceketinin cebinden; yatakhanede kalanlara okulun verdiği, yarısı bitmiş bir pilot kalem çıkardı. Al dedi yeni yılın kutlu olsun.  Neye uğradığımı şaşırdım. İşte yeni yıl hediyesi benim için o zaman bitti. Hayır yani insan hiç olmadı kantinden bi çikolata alır. Bitmiş kalem de nedir :")

Şimdi yılbaşında ne mi yapacağım. Her gün ne yapıyorsam onu :D Benim için özel değil ki, oturup dizi izleyeceğim :D :D

3 yorum:

  1. Benim için de aynısı geçerli... Yalnızca yatacak ve uyuyacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın tatilken bu geceyi uyuyarak geçiremem dizi izliycem :D

      Sil
  2. Benim dizi sey etme gibi bir şansım olmuyor pek. ㅠ.ㅠ Haftaya yazılılar başlıyor... Sana iyi seyirler!

    YanıtlaSil