Kocaeli Kitap Fuarı


Kocaeli Kitap Fuarı'na gittik biz.
Hep Tüyap'a gitmek isterdim ama çok uzak olduğu için hiç gidemedim. Bu fuar da yine uzak ama İstanbul kadar değil.

Küçük kardeşimi okul götürüyormuş. İsteyenlerin velileri de gelebilir demişler e tabii bize de gün doğmuş oldu :D

Okula gittik bizden başka giden veli yok :D Veliyi bırak öğrenciler bile "üff gitmesek olmaz mı yeaa gidince napcaz dışarlarda dolanalım yeaa fotoğraf çekinelim yeaa" diye diye bir hal oldular :D

Fuara gider gitmez Zeynep Merve ve ben deli gibi bir oraya bir buraya savrulduk. Keşke çok param olsaydı :P

Jamaica Inn

Merry babasını çok küçükken kaçakçılar yüzünden kaybetmiştir. Annesi de ölünce yıllardır görmediği teyzesi ve eniştesinin yanına taşınır. Eniştesinin "Jamaica Inn" adında bir hanı vardır. Mery hem orada kalır hem de yardımcı olur.

Bir de at hırsızı Jem vardır. Mery ile aralarında ufak yakınlaşmalar olur.

Mery her fırsatta gemileri yağmalayan kaçakçılardan nefret ettiğini dile getirir. Fakat daha sonra öğrenir ki eniştesi de o nefret ettiği yağmacılardandır.

Evet efendim 3 bölümlük dizinin konusu budur. Sevgili Tukyu çevirdi. Tavsiye etti. Onun tavsiyesi üzerine de izledim. İlk bölümün başlarında biraz hüfleyip püflesem de sonunu nasıl bir heyecanla getirdim nasıl bitti fark edemedim. Esasında sonu hakkında tahminlerim doğru çıktı ama şok etmedi de değil :D

Diziye hemen hemen Metthew McNuty için başladım sayılır. Yani adam hoş napalım :D


Yarım Elişilerim ve Başlamak Üzere Olduklarım.

Bir kaç aydır o kadar çok iğne oyası yaptım ki artık elime iğne alasım gelmiyor :P
Bu nedenle de bir oyayı yaparken bıkıp diğerine başlıyorum.

Mesela bunu kardeşime başladım. Yemeni olarak artık bu sonuncu. Mübarek son olarak da zirvede bitiresim mi gelmiş neyse artık bayağı oyalayıcı bir örnek balamışım :P 3 buçuk ba yaptım geriye 1 buçuk ba kaldı :P


İşte bundan sıkılınca kuzene hediyelik yapmam gerekiyordu ona başladım. Alt yeşil sırasını geçtim sıra üst çiçekleri kaldı :P Bu örenkten kendime de yapmıştım. Krem - kırmızı renklerinde :D


Şimdi bunlar bitince kardeşime bir tane de namaz örtüsü yapıcam. Çok hoş bir örnek buldum. Üstüne de arkadaşımın annesi benim için Trabzondan özel kumaş getirtti. Artık birisini Zeynoya feda edicem :D
Fotodakumaların rengi tam belli olmıyor. Yeşil olan çok canlı ve tatlı bir camgöbeği yeşili.


Öyle işte sürekli birşeyler yapasım var ama aslında hiç birşey yapasım yok :P

Okunmayı Bekleyen Kitaplar

Bir kaç aydır kitap okuyamıyorum :( Bir kitap başladım bana ağır geldi zaten bu sıra kardeşimin çeyiz hazırlığı, ders falan filan derken e malum ülke gündemi yoğun insan haber izlese içi kararıyor dolayısıyla günler sıkıntı ve yoğunlukla geçiyor.

Dolayısıyla okunmayı bekleyen kitaplar da gittikçe yığılıyor. Can sıkıntısından dolayı da ne tür kitap okuyacağımı bile şaşırdım :P

Bu kitapları yeni aldım. Dışarıda selenin içindeydiler. Renkleri soluk geldi baktım arkasında bandrol var. Fiyatları da ucuz Allah Allah dedim acaba korsan mı :/ Kadına da sordum bunlar orjinal mi diye. Evet dedi hepsi bandrollü. Aldım bende. Ne zaman sonra içini açtım ki sayfalar yamuk yumuk. Korsanı bana kitlemişler :( Hiç de aklıma gelmedi ki Ruhlar Kuyusu'nun ilk iki kitabının kapağı kabartmalı. Bu vesile ile korsan da almış olduk :P


Şu an bu kitabı okuyorum. Aslında yaklaşık 2 aydan fazladır. Kitap bana ağır geldi. Ne yapsam acaba yarım mı bıraksam :P


Rüzgârı Dizginleyen Çocuk kitabını netten almıştım. Khaled Hosseini'nin ilk iki kitabını içer gibi okudum ama buna elim bir türlü gimedi oysa çıkmasını da çok beklemiştim :/

 Üstten 3 kitabı Sevgili Esma yolladı. Diğer kitaplar da evde vardı. Bunları okumayı çok istiyorum ama elim şuan gitmiyor :/ Dedim ya kafam yoğun, çerezlik şeyler gerek bana. Sanırım bunları Ramazan da okuyacağım. O zamanın maneviyatıyla daha iyi anlarım gibime geliyor :)

 Bu kitabı yıllar önce babam gazeteden almış. Son zamanların sorunu. Hatta ezelden beri vardı da son zamanlarda daha da ilgimi çekmeye başladı Ortadoğu sorunu. Başladım okumaya ama içim şişti :( Ama okuyacağım tekrar.


Paranoya'yı netten kardeşim için almıştım. O sever böyle sayko şeyleri. Merak ediyorum ama Sıra gelmedi. Kelebek kitabını da kaaaç sene önce Şeyda'dan almıştım :D Eski kitapların arasında kalmış. :D Babam okumuş bu kitabı çok beğenmiş bana da bayağı övdü.


Geçen gün bu kitabı da Banu'dan aldım. Dedim ya bu ara çok bunaldım bana eğlenceli şeyler gerekli :P


Öyle işte okumam gereken bir ton kitap var. Ayrıca yapmam gereken bir ton elişi ve bir o kadar da ders. Ayyy biri beni yurtdışı seyahatine çıkartsıııınnnn!!!

Koreli Ünlülerimiz Tesettürlü Olsaydı #2

Teeeee zamanın birinde Koreli kızlara fotoşok yapmıştım :D İşsizlik insana neler yaptırıyor işte :D O zamanlardan kalma pcde bi kaç tane daha kalmış onları da paylaşmasam olmaz dedim :D

Dikkat bir çoğusu kendisine benzemiyor sanki haha

Yoon Eun Hye


Sandara Park


Moon Chae Won


İtiraf etmeliyim en güzeli Moon Chae Won olmuş :D
Gençken neler yapmışım şimdi üşenirim şunlarla uğraşmaya haha

Koreli Ünlülerimiz Tesettürlü Olsaydı #1 için tıktık



Tasarım:Sawako Kuronuma