Humpty Sharma Ki Dulhania (2014)


Kavya babasının seçtiği biriyle görücü usulü evlenecektir. Nişanlısı ABD yaşıyordur ve düğünden sonra oraya gideceklerdir. Kavya'da madem kocamı ben seçmedim gelinliğimi ben seçerim, tasarım gelinlik isiyorum diyerek Delhi'ye amcasının yanına gider. Orada Humpty ile tanışır. Başlarda arkadaş gibi olsalarda git gide birbirlerine aşık olurlar. Bakalım düğüne 1 hafta kala Kavya'nın babasını ikna edebilecekeler mi?

Filmi izlerken bir süre sonra Dilwale Dulhania Le Jayenge'nin yeni versiyonunu izliyor gibi hissettim. Yani yine bir zoraki evlenen gelin ve cesur yürekli delikanlı var :D Zaten filmde de DDLJ'ye bol bol atıfta bulunuyorlar :D


 Hint filmlerinin olmazsa olmazı bu tren sahneleri :D Aşırı klişeleşmiş olsa da benim çok hoşuma gidiyor :D Günün birinde ben aynı durumda olsam o trene atlayamam raylarda parçalanırım heralde hahaha Tabii Hintliler artık alışmışlar ya da kesin birileri sonradan atlar trene diyerek ilk 5 dk yavaş gidiyordur :D Yoksa bunun başka açıklaması olamaz :D

Bu film ve yeni çekilen Hint filmleriyle şu kanaate vardım. Eskiden insanlar sevdiklerine dokunmaya kıyamazlarken artık herşey modern hayata uyum sağlamış. İlişkilerdeki mesafe ve perde de ortadan kalkmış. Aslında bu konuda ABD filmlerinin yanından bile geçemez ama yine de ben Hint filmlerini masumluğuyla seviyorum :D


Sonuç olarak ben filmi sevdim. Güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder