Kurdeleden Basit Çiçek Yapımı

Vay beee meğer "kurdele" diye yazılıyormuş :/ TDK amca öyle söyledi. Ben bunca yıl kurdale ve kurdela arasında gidip geliyordum :/ Neyse doğrusunu öğrenmiş olduk :D

Bildiğim tek kurdele işini paylaşayım dedim. Zamanında anam çok üstüme geldi nakışa git nakışa git diye. Ben de birisi bana bir konuda ısrar ederse asla yapmam :D O yüzden gitmedim :D hehe işte öyle işime yarayacak bişe olursa netten öğrenmeye çalışıyorum :D


Önce kurdelenin uçlarını yakıyoruz ki dikerken atmasın.
Sonra teyel (bak bunu da teğel olarak biliyordum :/) alır gibi dümdüz dikiyoruz.
Daha sonra da ipliği çekip büzüştürüyoruz.
Alt tarafından iyice sağlamlaştırıyoruz.
İğneyi ön tarafına geçirip boncuk takıyoruz.
Sonra tekrar arka tarafa geçip ipi sağlamlaştırıyoruz.
Ve bitti :D

2 yorum: