Ömer Öngüt Kimdir?


Dün dükkana iki tane genç geldi. Kucaklarında ilmihal gibi ciltli ciltli kitaplar var. Kitap tanıtımı yapıyoruz ilgilenir misiniz dediler. Yazarını sordum. Ömer Öngüt dediler. Sağolun ilgilenmiyorum dedim çıktı gittiler. Geçen sene alışveriş yaptığım dükkana aynen böyle Harun Yahya kitabı dağıtan gençler girmişti. O aklıma gelince bu kitapların da pek hırlı şeyler olmayacağını düşündüm. Gençler gittikten sonra araştırdım ki gerçekten de uzak durulması gereken bir şahısmış bu efendi.

Öyle ki ehli sünnete uygun ne kadar cemaat ve şahıs varsa hepsini tekfir etmiş, kendi gruplarından olmayan herkesi kafir ilan etmiş bu efendi. Neyse ölmüş gitmiş adam çok da atıp tutmak istemiyorum ama kesinlikle uzak durulması gereken bir şahıs.

Konu ile alakalı Kadir Mısıroğlu amcanın şöyle bir videosu var.


Ayrıca Ömer Öngüt ve faaliyetleriyle alakalı bir yazı için de şuraya tıklayabilirsiniz.

Allah aşkına dini bir kitap okurken, dini konularda birilerini dinlerken önce ehli sünnete uyuyor mu hadislere ayetlere uyuyor mu onu bir araştıralım. Bu konu çok tehlikeli. Okuyup, öğrenmemiz gerekir ama doğru kişilerden doğru bilgiyi öğrenmemiz gerekli. Bir film izlesek ya da roman okusak biliriz ki onun din ile alakası yoktur ya da amaçlarının dini konuları baltalamak olduğunu biliriz. Ama en korkuncu ve tehlikelisi Allah diyerek insanları aldatmak. Tatlı dil ile bir kaç ayet ve hadis ile insanları kendilerine çekip daha sonra ayet ve hadisleri değiştirerek insanların imanlarını zedeliyorlar. Allah hepimize sağlam iman ve imanımızı korumayı nasip etsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder