Beni Tanımak İsterseniz..


Geçenlerde Aforizmik Kalıntılar yani Esma ile biraz sohbet etmiştik. Bana bir dolu soru sordu ben de cevapladım :D Siz de eğer okumak isterseniz buyrun buradan gidebilirsiniz :D
Hatta gidin :D Okuyun. Ben çok eğlenmiştim cevaplarken :D


Fısıltı - Becca Fitzpatrick / Kitap Yorumu

Fısıltı, Patch, Nora, roman, kitap, kitap okur, Kitap OkuYorum, Becca Fitzpatrick, pegasus, fantastik, kurgu, book, novel,

Nora, liseye giden sessiz sakin kendi halinde bir kızdır.Babası öldükten sonra annesi ile şehrin dışında bir çiftlik evinde yaşamaya başlarlar. Tek eğlencesi arkadaşı Vee ile takılmaktır. Bir gün sınıfında tanımadığı bir öğrenci görür. Bu öğrenci yani Patch, Nora'nın biyoloji partneri olur. Patch gizemli, karanlık bir tiptir. Her fırsatta Nora'nın karşısına çıkar. Nora git gide Patch'e çekildiğini fark eder. Ama bilmediği birşey vardır. Patch düşmüş bir melektir.

Spoiler kısmı;

Bu kitap beni ziyadesiyle yordu. Ya daha önce bu tarz kitap okumadığımdan ya da gerçekten karman çorman olduğundan bilemiyorum odaklanamadım pek :D Belki de artık liseli tarzları beni açmıyordur :D Gerçi ikinci kitabı da okudum ama hâlâ "Nefil" nedir ne değildir tam olarak oturtamadım kafamda :D

Patch iyi hoş. Nora da eh işte idare eder. Ama o Vee yok mu? Allah düşmanımın başına vermesin o kadar aptal arkadaş ya. Ayy nefret ettim kızdan >.<

Herkes bu seriye bayılmış ama ben o kadar bayılamadım nedense :/ Ama beybem ile okuduğumuz için seriyi tamamlayacağım.
İkinci kitapta görüşmek üzere :)

Supercel'in Fısıltı yorumu için tıkla.

Brokoli Aşkına!

brokoli, aşk, evlenme teklifi, film, sahne, sebze, salata
Acaba brokoli güzel değil, iğrenç, ıyy o yenir miymiş diyen kimdi? İlk kim demişti? Çabuk çıksın ortaya terlik fırlatacağım kafasına! Bu kadar güzel bir sebzeye iğrenç demeye hiç mi utanmadınız? Hı hiç mi içiniz cız etmedi brokolinin kalbini kırarken?

Bu sene o kadar çok brokoli salatası yedim ki babam artık isyan etti yeter sana habire brokoli mi alacağım diye :D Ama ben doyamıyorum bu şirin şeye :D Zaten 10 dk buharda haşlansın dök üstüne yoğurt al sana mükemmel bir lezzet. Off yine canım çekti :((

brokoli, aşk, evlenme teklifi, film, sahne, sebze, salata

El alem brokoliyle evlenme teklifi ediyor siz hâlâ beğenmeyin terbiyesizler!

Bu arada yukarıdaki sahne Journey Of A Woman filminden.

Tatlı Bela - Jamie McGuire / Kitap Yorumu

Tatlı Bela, Ayaklı Bela, Tatlı Sır, Travis Maddox, Abby, Jamie Mcguire, Yabancı yayınları, best seller, roman, kitap, book, Kitap OkuYorum, okuma halleri, okuma, novel, kitap yorumu,

Okuyucular tarafından iyi kızın sevilmediği kötü çocuğa ise aşık olunduğu bir kitap Tatlı Bela.
Abby geçmişinde yaşadığı olayları unutabilmek için en yakın arkadaşıyla birlikte yaşadığı şehirden uzaklaşır ve üniversiteye başlar. Yeni hayatında herşeyin daha iyi ve sakin gitmesini beklerken olmadık birisiyle tanışır. Travis Maddox. Dövmeli, kızların etrafında pervane olduğu okulun yakışıklı serserisi üstelik kafes dövüşleri yapan bu gençle aralarında karşı koyamadıkları bir çekim başlar. Başlarda arkadaş olsalar da sonradan iş tamamen değişir.

Pabucumun Ajanı 1 - Asude

Pabucumun Ajanı 1, Asude, Deniz, Tuna, kitap, book, roman, novel, ephesus, mert, Kitap OkuYorum, gelinlik,

Sonunda kardeşimin ısrarlarına dayanamayarak Asude kitaplarından Pabucumun Ajanı 1-2 yi aldım. Okudum ve beğendim. Aslında alma konusunda karar vermem de Seyhan sayesinde oldu. Ben internette hep 15-18 yaş arası okurlardan övgü duymuştum. Ne yalan söyliyeyim biraz ön yargılıydım o yüzden. Ama Seyhan beğenmiş. Şurada Dedim o zaman bir şans vermek gerek.

Konusu şöyle;
Aylardır işsiz olan hanım kızımız Deniz artık işsizlikten çok bunalmıştır. Başvurduğu tüm şirketler çok harika bir cv istediğinden her seferinde geri çevrilmiştir. Deniz en sonunda o kadar bunalmıştır ki bir anlık delilikle saçma sapan ve hakaretlerle dolu o müthiş CV sini doldurup önüne gelen ilk şirkte üstelikte yönetim katındaki sekretere vermiştir. CV'yi verirken de tamamen sallayarak Ahmet beyin kuzeniyim demiştir. Ve şansa bakın ki Ahmet Bey de Deniz'in tabiri ile kurumsal kasıntı, şirketin CEO'su Tuna Üstüner'in baba tarafından kuzeni ve de en sevmediği insandır. Bu sayede Deniz hafiften torpille hiç beklemediği bu işe kabul edilir. Ve Uranüslüsü Tuna'ya çarpılır.

İşleme Panolar

Son uğraşım işleme. Daha önce de bahsetmiştim. Gerçi ben buna kurdele nakışı öğreneyim diye başladım ama bu daha çok hoşuma gitti.

işleme, pano, satılık, balon, kız, girl, kurdele, tül, balerin, kedi, lamba, diy, do it yourself, craft, handmade,

işleme, pano, satılık, balon, kız, girl, kurdele, tül, balerin, kedi, lamba, diy, do it yourself, craft, handmade,

işleme, pano, satılık, balon, kız, girl, kurdele, tül, balerin, kedi, lamba, diy, do it yourself, craft, handmade,

Hepsi kendi çizimimdir. Sadece şapkalı kızı ve kediyi ayrı ayrı internette görmüştüm. Onun dışındaki tüllüler tamamen kendi çizimimdir. Etamine değil düz kumaşa işliyorum.
İsteyen olursa satıyorum da sipariş üzerine yapabilirim. İsteyenler bana sağ taraftaki mail adresimden ulaşabilirler :)

Sosyal Medya Hesaplarım

İğne Oyası İçin İp Ve Yazmalar

Bugün size yazmalardan ve ipliklerden bahsedeceğim.
Öncelikle iplikler.
İğne oyası için genellikle bu polyester iplikler kullanılır. Bu ipler oyanın daha güzel durmasını sağlar.


cenk, reyyan, yazma, tülbent, eşarp, başörtü, yemeni, yakut, ip, iplik, polyester, pamuklu, yabalı, çizmeli, leylak, iğne oyası, elişi, handmade, renk, colour,

Bu Bir Şikayet Mektubudur!

ptt, mektup, kart, letter, posta, kargo, şikayet, post card,

Evet. Şikayetçiyim efendiler. PTT'den şikayetçiyim. 1 ay geçiyor ve mektuplarım hâlâ bana ulaşmıyor. Güya biz 5 arkadaş her ay birbirimize kart atacaktık. Atmaya da başladık. Lakin PTT resmen bizim etkinliğimizi sabote ediyor. Yahu hevesimizi kursağımızda bıraktın PTT amca :( Hergün postacı yolu gözlüyorum. Ama yok :(
Neden yahu neden? PTT ile yollanan kargolar en geç 1 haftada yerine gidiyorken, faturalar anında elimize geçiyorken mektuplarımıza bu kastınız neden? Sizi çok fena kınıyorum. Kalbimi kırdınız. Aslında şikayet mektubu yazıp yollamak istedim ama o da yolda kaybolur diye vazgeçtim.
Şimdi geldi kırdığınız kalbimi onarmaya. Efendim beni bu kadar kırmışken gönlümü ancak bana yollayacağınız hediye kitap ile alabilirsiniz :D Buradan da kendime pay çıkarabildim. O halde yazımı sonlandırıyorum :D
Tasarım:Sawako Kuronuma