Küçük Prens - Antoine de Saint-Exupéry

küçük prens, Antoine de Saint-Exupéry, Le Petit Prince, okuduklarım, Kitap OkuYorum, kitap, book, hikaye, hediye,

Bu kitabın adını herkes gibi ben de yıllardır duyuyordum. Özellikle son 1 buçuk yıldır daha da fazla anılmaya başlandı. Sanırım filmi çıktı veya çıkacak, o tarz söylentiler var..

Sevgili beybem, canım arkadaşım Supercel bana çok güzel bir paket hazırlamış geçenlerde.Fotoğrafta gördüğünüz üzere şirin mi şirinler.
Kendisi Küçük Prens'i okuyup çok beğendiği için bana da almak istemiş. Sağolsun :*
Sayesinde kütüphanemin baş köşesine kuruldu. (Aslında kütüphanem yok kitaplarım üstü üste yığılı :( )

Kitabın konusunu anlatmayacağım. Sadece şunu söylemek istiyorum. Bu kitabı çocuklar okumasın. Aksine yetişkinler okusun. Belki çocukken okumuş olsaydım bu kadar anlayamazdım. İnsana müthiş hayat dersleri veriyor. Durup düşünmesini sağlıyor.

Ya da şöyle söyleyeyim. Çocuklarınızın kütüphanesinde mutlaka bulunsun ve 5 yılda bir tekrar okusunlar. Eminim her okuduklarında daha anlamlı gelecektir. Çıkaracakları dersler daha da farklılaşacaktır.

Elimden geldiğince bir video hazırlamaya çalıştım. Ama sonrasında pişman oldum. Keşke el yazımla yazmasaydım diye.
Videoyu şöyle aşağıya bırakıyorum. Çizimleri de olduğu kadar karalamaya çalıştım :D


Siz okudunuz mu, bu kendi küçük ama etkisi büyük Küçük Prens'imizin hikayesini?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder