Kemanda Dünya Rekoru...

Benim David Garrett hayranı olduğumu bilmeyen var mı? Varsa şuan öğrendi :D Türkiye'de konser verdiği zaman gidemediğim için yas ilan etmiştim evde :D
Neyse konumuz şuan David Garrett değil :D Ama konuya onunla başlayacağım için kısa bir giriş yapmak istedim :D

Bir kaç sene önce David Garrett dinlerken aslında onun dünyanın en hızlı keman virtüözü olduğunu öğrenmiştim. Sarı şeker zamanında Flight of The Bumble Bee ile Guiness rekorunu kırmış efendim. Şöyle paylaşayım;


Daha sonra David Garrett'ın rekorunu da Ben Lee adında bir kemancı kırmış.


Ve sırada bizim gururumuz Muhammed Yıldırır... Bir Türk şuan dünyanın en hızlı keman çalan insanı.


Bu abiler çok hızlı çaldılar. Bu kadar dinlemişken bir de Flight of The Bumble Bee nin piyano versiyonunu, Maksim'den dinleyelim.



Muhammed Yıldırır'ı tebrik ederim. Başarılarının devamını dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder