Metro İçin Bir Daha Düşünürüm.


Eskiden en iyi otobüs firması Metro idi. Bakın idi diyorum çünkü artık berbat bir otobüs firması. Sene de en az 2 defa otobüs kullanırız. Nedendir bilmem her seferinde de biletlerimiz Metro ya denk gelir. 1 saatlik yol olsa sorun değil ama İstanbul Ankara arası yol bana bitmek bilmiyor. Yaşadığım talihsiz bir yolculuktan ötürü de artık yolculukta kitap okuyamıyorum, midem bulanıyor. Hal böyle iken oyalanacak bir şeyler arıyorum ama Metro da ne mümkün. Televizyonları çalışmıyor. Bu bir seferlik bir tecrübe değil belki 4-5 seferdir aynı. TV çalışsa ki o da bir kaç kanal ve sık sık  yayın gidiyor, bu sefer de kulaklıklar çalışmıyor. 20 dk mola veriyorlar. Kardeşim evimde değilim ki ben hızlı hızlı abdest alabileyim. Onca kalabalığın içerisinde tuvalete git, mescite git, abdest al, basortunu yap, namaz kıl derken nefes alacak zamanım kalmıyor. Ve o kadar hızlı davranmama rağmen  moladan hiçbirşey anlamıyorum, üstüne hareket etmek üzere olan aracın muavinin tip tip bakışları ve azarına maruz kalmak da cabası oluyor. Hadi bunları da bir kenara attık. Bayram dönüşü babam İzmit'e döndüğünde babamın valizini bir başkasına vermişler. Muavine ve otogardaki büro çalışanlarına söylediğinde ise ilgilenmemişler. Babamın anahtarları da çantasındaymış ve telefonla konuştuğumuzda kapıda kaldığını söylemişti. Babam ana ofislerini aradığında konuşacak birilerini ancak bulabilmiş. Peki bu valiz neden kayboldu  sebebini söyleyeyim. Çünkü muavinler yolculara verdikleri valiz numaralarına bakmadan "abi senin valiz hangisi?" diyerek önüne gelene istediği valizi veriyorlar. Bizim işimiz halloldu, valizi bulabildik ama ya alan kişi geri getirmesiydi? Metro şirketinden hiç memnun değilim vesselam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder