Ramazan Da Geçti... Bayramınız Hayırlı Olsun...

 
Fotoğraftaki tontikime merhaba deyin bakayım :* Zeynep'in tontiki bu yavruş :* :*

Bu sene Ramazan nasıl geçti, inanın hiç anlayamadım. Yarısına kadar Kocaeli'deydim, havalar çok güzel serindi. Yarısından sonra Ankara'ya geldik ama biz gelir gelmez ısınmaya başladı. Çok şükür Kocaeli'de değildik aynı sıcaklık orada olsaydı kavrulurdum :D Neyse sonuç olarak Allaha şükür rahat rahat oruç tuttuk.

Gelmeden önce Merve ile aklımızda bir sürü plan vardı. Zeynep le birlikte bol bol vakit geçirip gezecektik. Eh Ramazan dolayısıyla hayallerimiz kısmen suya düştü. :( Çok fazla vakit geçiremedik, gezemedik. Gerçi daha on gün daha buradayız ama nasip artık.

Yedi ay önce dedem vefat etti. Bu bayram karalı bayramımız var yani. Garip... Her sene Ankara'ya geldiğimizde önce dedemin elini öperdik, bu yıl eve girdiğimde kendimi çok kötü hissettim. Ev garip kalmış gibiydi.  Ailemizin tadı kaçmış arkadaş.

Ankara'da neler yapıyorum?
Gündüzleri tv izliyorum. Akşamları kitap okuyorum. Kuzenlerle ve Zeynep'le vakit geçiriyoruz. Zaman güzel geçiyor anlayacağınız. Biraz internetsizlikten dolayı sıkıntı yaşıyorum ama olsun o kadar da.

Bizim evde yani Kocaeli'de kimse gelmez gitmez, bayram ile normal bir günün hiç bir farkı yoktur. Bugün felaket yoruldum. Büyük ev olunca gelen giden eksik olmuyor.

Vaktim kısıtlı olduğu için şuan sadece bu kadar yazabiliyorum. O zaman ben yine internet bulduğum an görüşürüz :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder