Siyah Buz - Becca Fitzpatrick

 
Britt ve arkadaşı Korbie, Korbie'nin ailesinin dağ evine tatile gitmek için yola çıkarlar. Fakat yolda bastıran kar fırtınasından dolayı arabaları hareket edemez. Ormanın içinde buldukları bir kulübeye sığınırlar. Fakat kulübede iki genç adam vardır. Kar fırtınasında kalmak mı yoksa tanımadıkları adamlara güvenmek mi? Yazarın daha önce Hush Hush serisinden 2 kitabını okumuş ve beğenmemiştim. Bu kitap da Hush Hush gibi melekli şeytanlıdır diye ne zamandır okumayı erteliyordum. Ama yok bu kitap daha güzeldi. Kitabın temposu hiç düşmedi. Faili meçhul cinayetler, kar fırtınasında yaşama savaşı... Ama ben kitabın sonunda neler olacağını yarısında tahmin ettim. Artık o kadar çok dizi, film izleyip, kitap okudum ki olayların sonunu başından tahmin etmeye başladım. Sözün özü kitap guzeldi. 

Alıntı;

"Hikayemiz yıllar önce başlamıştı ve hayatı benimkiyke öylesine iç içe dokunmuştu ki iki ayrı iplik bulmak bile imkânsızdı."



Selin'in yorumunu okumak için buraya tıktık

6 yorum:

  1. bu kadının yani yazarın soyadı aklıma fitzgerald'i getiriyor aklıma hep. şuan tak diye yazdım ama kimdi kimdi diye kafayı sıyırıyordum gördükçe :)
    pegasus kitaplarını insan hep merak ediyor ama içinde foslar çok.
    yine de bunu begenmene sevindim yazın sıkıcı kitaplar hiiiç çekilmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de benim de :D Hep Pretty Little Liars etkisi :D

      Doğru valla hele bi fılsıltı faciası atlattım ki sorma :D

      Sil
  2. Selam, Eskaymak :) Kendim bir mim hazırladım ve seni de mim'ime davet etmek istedim.
    http://selamsizbahce.blogspot.com.tr/2015/08/mim-1-hayal-dunyamdan.html
    Lütfen sen de yazar mısın ? Sevgilerimle, Şehrazat ^-^

    YanıtlaSil
  3. Seni mimledimm :'')
    http://yepyepfindingme.blogspot.com.tr/2015/08/sacmamacsz-mim.html

    YanıtlaSil