Lucifer (2016) Dizi Tanıtımı


Lucifer, uzun zamandır beklediğim bir diziydi. Daha başlamadan bir sürü tartışmalara sebep olmuştu. Malum böyle karizmatik ve sempatik bir karakter olunca, şeytan insanlara masum gösteriliyor, yayınlanmasın bu dizi diye bir ton kargaşa çıkmıştı.


Şu afişimsi fotoğrafta gördüğünüz bakılası şahsiyet Lucifer oluyor.
Tanrı, Lucifer'ı cezalandırmak için cennetten kovup cehennemi yönetmesi için cehenneme yolluyor. Lucifer ise bilmem ne kadar süre cehennemi yönettikten sonra yetti gayrı yoruldum ben artık emekli olacağım diyerek dünyaya gelip kendi halinde efendi efendi takılıyor. Müthiş arabasında boy gösterip, seçkin barında karizma karizma salınıyor.

Derken günün birinde Lucifer'ı kanatlarından melek olduğunu anladığımız bir abi ziyaret ediyor. Yeter dön cehenneme ortalığı pislik götürüyor diye hafiften tehdit ediyor. Lakin bizim sempatik Lucifer oralı olmuyor. Sonra barın önünde bir cinayet işleniyor ve bu cinayeti araştırmak için de ne hikmetse güzel bir dedektif geliyor. Bizim Luci ile dedektif olayı çözmeye çalışıyorlar.

İlk bölüm olduğu için spoiler olmayacağını düşündüm. Çünkü yayınlanan fragmanda da anlattıklarım gösteriliyordu :D

Başta izlemeyecektim. Ama dayanamadım. Eğer diziyi dini boyutta düşünecek olursak kesinlikle sakıncalı ve izlenilmemesi gereken bir konusu var. Fakat ben artık bu tarz şeyleri din ile bağdaştırmıyorum. Nasıl ki Yunan mitolojisinde bir ton tanrı varsa ve hiçbirinin varlığına inanmıyorsam bu dizilerde bahsedilen tanrıya da inanmıyorum. Yani bizim Allah inancımız onlardan farklı. Onlarınki tamamen fantastik bir olgu gibi. O gözle bakarak izliyorum.



Sonra efendim Lucifer'ı oynayan adam yani Tom Ellis bir konuşuyor ki... Hani bazı insanların tek kelime etmesine bile tahammülünüz olmaz. Öyle ki sesinden aksanında nefret edersiniz o hiç konuşmasın dersiniz. Bazı insanlarn da sesi, tonlaması, aksanı o kadar güzel olur ki konuşması su gibi akar gider. O hep konuşsun siz hep dinleyin istersiniz. İşte bu adam da öyle güzel konuşuyor ki dizi boyunca hiç susmasın istedim. Severim böyle konuşanları.

Eğer siz de benim gibi bu tarz dizi filmelerdeki tanrı olgusunu fantastik bir yapıda görenlerdenseniz  eğlenceli bir dizi.  

4 yorum:

  1. Mən fraqmanı görəndə bu adamdan daha yaraşıqlı birini tapsaydılar kaşki demişdim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya adam bence yakışıklı yaa. Gülüşü falan harika :D

      Sil
  2. normal fox tv de mi yayınlanıyor acabaa yoksa netten mi izliyorsun:)

    YanıtlaSil