2016 Yazı Ne Yaptım?

Daha önce de uzun süre blog yazmadığım olmuştu ama arayı bu kadar uzattığım olmuş muydu hatırlamıyorum. Bilgisayarımın artık can çekişiyor olması, benim Ankara'ya gitmiş olmam ve orada bir bilgisayarımın olmaması da yazamamamda etkili oldu tabii. Telefondan yazabilirdim ama blog yazmak bana göre monitörün karşısına kurulup klavyeyi parmaklarımda hissederek rahat rahat yazabilmektir. O yüzden sevmiyorum telefondan uğraşmayı.

Bu süreçte ben ne mi yaptım? Kardeşimin ısrarıyla bu yıl hiç aklımda yokken ygs ye girmiştim ve bana göre iyi bir puan almıştım. Sonra etrafımdakiler madem böyle bir puan aldın o zaman lys ye de gir dediler. Bu saatten sonra benim tekrar bir hayal kırıklığı yaşamaya niyetim yoktu ayrıca üniversite hayalimden de vazgeçmiştim. Neyse efendim lafın kısası ben artık Allahın izniyle edebiyat bölümü öğrencisiyim. Uzun sure blog yazmayınca yazacak şeyler o kadar birikti ki nereden başlayıp lafı nereye çevirsem şaşırıyorum.



Mesela ben teyze oldum. 4 aylık aslanlar gibi yeğenim var. Maşallah. Ben ki sevdiğim çocukların sayısı bir elin parmaklarını geçmez şuan Ertuğrul un aşkıyla yanıyorum. Allahım teyze olmak çok güzel bir duyguymuş. Her gün telefondan resimlerini videolarını izliyorum. Teyze olmak güzel de işte bir de uzak olmasa keşke.


Tabii güzel şeylerin dışında ülkece büyük bir badire de atlattık. Hamdolsun güçlü bir şekilde birbirimize kenetlenerek üstesinden geldik. 20 güne yakın demokrasi nöbetlerine katıldım. Her nöbette gözlerim dolu dolu olarak yaşanan olayları dinledim. Her şekilde canımız çok yandı. Toplum aileden başlar. Önce aileler yıkıldı sonra ülkeyi yıkmaya kalktılar. Beddua etmek bize yakışmaz. Allaha havale ediyorum. Ayrıca hakkımı da helal etmiyorum.

Aslında yazacak çok şeyim var. Ama bilgisayarım beni delirttiği için kısa kesiyorum. Zaten sırf bu yüzden de yazmaktan soğudum. Güya laptop alacaktık ama maalesef indirimini kaçırdık. Nasip artık ne zaman alınırsa o zaman rahat rahat yazabilirim.


Şimdilik bu yazının sonuna geliyorum. Daha yazacak çok şey var. Sonra görüşmek üzere.

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun okulun, edebiyat okunabilecek en güzel bölümlerden biri bence :) Ve yeğenine de maşallah Allah uzun ömür versin sağlıklı sıhhatli <3

    YanıtlaSil