Nostalji Mi O?

Çocukluğumdan beri Nostalji kelimesini her duyduğumda aklıma Muazzez Ersoy gelir. Öyle bir albüm yapmıştı galiba. Nasıl aklımda kalmışsa. Kalmasa iyiymiş aslında.

Bundan yıllar yıllar evvel 2008 sonu, annem ağır bir ameliyat geçirmek üzere, ben Kocaeli Üniversitesi'ndeki kaydımı donduramadığım için okulu bırakmak zorunda kalmışken bir anda kendimi depresyonun içinde buluvermiştim. O zaman bir çıkış noktası olarak kendimi dizi ve filmlere vurmuştum. Kore dizileriyle de o zaman tanışmıştım işte.

Şimdiki kadar çok çevrilmiş dizi de yoktu. İlk izlediğim I'm Sorry I Love You dizisini kaç defa izlediğimi ve ne kadar ağladığımı sayamamıştım.




O zamanlar depresyondan ötürü bol bol izleyip ağlıyordum. Dizinin müziğini duyunca bile içim titriyor hâlâ.

Dün akşam yurtta tek başıma otururken aklıma geldi. Açtım ilk bölümünü izledim.

Ben o zamanlar okula gidemediğim için üzülürken Allah bana geç de olsa nasip etti ve şuan mutlu mesut oturup o günleri hatırlayıp gülümsüyorum.

Nasipten öte köy yok derler ya öyle gerçekten de.

Diziye birileri şöyle bir video hazırlamış. Yıllardır ara ara açar izlerim. Eğer diziyi izlemediyseniz ve izlemeyi düşünüyorsanız eğer ağır spoiler içerir.

6 yorum:

  1. Geçmiş olsun.Annen iyidir inşallah? Bende bu diziyi seyredemedim sıra gelmedi :)

    YanıtlaSil
  2. Çok merak ettim bu diziyi. Videoyu da izledim:))) hayatın dönemlerinde çok uygun filmler kitaplar denk gelir . Sanırım senin için bu dizi öyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet unutulmaz oldu o yüzden benim için :)

      Sil
  3. Donduramasan bile yıl kaybı olmuyor mu sadece ? Sonraki sene neden tekrar devam etmedin
    ?

    YanıtlaSil