The Walking Dead 7. Sezon Başladı


Evet 7. sezon başladı. Aylarca bekledik. Hatta 6. sezondan beri Negan'ı bekliyorduk. Şahsen ben Negan yani Jeffrey Dean Morgan'ın gelmesini çok istiyordum. Sen gel o kadar bekle tam sezon başlayacağı zaman desinler ki dur orda kardeş izleyemezsin. Ne diyor bu kız diye sormayın dizinin yayın hakları bir televizyon kanalı tarafından satın alındığından ötürü internette yayınlanan tüm bölümleri kaldırılıyor. Bulduğum site yarım saat sonra diziyi silmiş oluyor. Eğer yanlış bilmiyorsam şifreli bir kanal bu. Evet evet biz çok zenginiz ya zaten size para yağdıracağız. Siz kaldırın dizileri. Yahu ben yurt odasında internete zor giriyorum!



Çok sinirliyim. Çok fena saydırıyorum kaç gündür. Aklıma geldikçe köpürüyorum.

Neyse. Yazının bu kısımdan sonrası ağır spoiler içerir haberiniz olsun.
Bak uyarıyorum bölümü izlemeyen sevgili arkadaşım yol yakınken geri dön!
Hadi başlıyorum :D

Ne bölümdü ama. Yanımda oda arkadaşım kendi bilgisayarından ben kendi bilgisayarımdan izledim. İkimiz de bölüm sonunda şoka girmiş gibiydik. Hatta tek olsaydım muhtemelen salya sümük ağlardım.

Baştan söyleyeyim, J. Dean Morgan'ı ilk Supernatural ile tanıdım ve ondan beri kendisini çok severim. TWD de oynayacağını duyunca gözlerim ışıldadı. Geçen sezon boyunca bekledim ama çıkmadı. Son bölümde ortaya çıktı. Bir insana bu rol bu kadar mı yakışır yahu. Nasıl desem hem nefret edip hem bayılarak izledim bölümü.


Kötü olacağını biliyordum ama bu kadarına ihtimal vermiyordum. Kaç sezondur Glenn'in öleceği söyleniyordu. Bir süre sonra oh çekip söylentiden ibaret olduğunu düşünmeye başlamıştım ta ki sağlam link ararken altında gördüğüm yoruma kadar. Evet pislik senaristler sonunda muradınıza erdiniz mi? Megg hamile zaten yazık adam çocuğunu göremedi. Bak çok içselleştirdim bu olayı. Bari Glenn öldü de Abraham'ı öldürmeyeydiniz. İki ölüme de çok şaşırdım. Hadi ikisini öldürdünüz Daryl'ı neden rehin aldırdınız?

Şimdi bu gariban  Rick ne yapsın he ne yapsın? Bari Michonne'u da öldürseydiniz de dizi tamamen cortlasaydı.

Ama yine de Dean Morgan'ı seviyorum. Adamda garip bir asalet ve karizma var. Yani kötü olarak Vali de vardı ama valiyi her gördüğümde boğasım geliyordu. Sanırım oyuncuyu öncesinde sevdiğim için bende böyle bir etki bıraktı. Tabii ileride neler olur, fikrim ne yönde değişir bilinmez.

Şimdi esas merak ettiğim konu devamında neler  olacak? Bu vatandaşlar hem korkmuş ve yılmışken hemde intikam ateşiyle yanıyorlar. Bu sezon dehşet olacağa benziyor. Acaba Negan'ı nasıl alt edecekeler. Negan canlarını bu kadar yaktıysa acımasız bir ölümü de hak ediyor demektir.

Şu kaplanlı adam da gelse de görsek hangi taraf daha kötü.

İkinci bölümü sabırsızlıkla bekliyorum. İnşallah izleyecek bir link bulabiliriz.

1 yorum:

  1. Dean Morgan kalp ben :) Bende Supernatural ile sevmiştim bu adamı :)

    YanıtlaSil