Vakitsizlik Böyle Bir Şeymiş

Bu yazı ile bu görselin ne alakası var derseniz yok efendim hiçbir alakası :D Sadece çok sevdim ♥
 
Vakit bulamıyorum. Hiçbir şeye vakit bulamıyorum. Ben alışmışım yıllarca evde oturup kitap okumaya, dizi izlemeye olmadı ara sıra elişi yapmaya. Hiç dışarı çıkmazdım. Pek tabii sürekli evde oturmak da iyi değil ama öyle geçti liseden sonra. Şimdi tekrar okullu olunca işler tamamen değişti.


Vaktimi nasıl kullanacağımı unutmuşum. Hem öyle bir unutmuşum ki bazen sandalyeye çöküp şimdi ne yapacağım, bunları nasıl yetiştireceğim diye düşünüyorum. Düşünürken de bir sürü vakit harcanıyor. Dersler, sınavlar derken zamanım nasıl geçiyor anlamıyorum. Ne kitap okuyabiliyorum ne de dizi izleyebiliyorum. Zaten dışarı çıkmaya pek alışık biri olmadığımdan gezmemek sorun olmuyor. Gerçi ara sıra sinemaya gitmeyi severim ama onu da yapamıyorum.

Bu durum daha ne kadar böyle sürer bilmiyorum ama imreniyorum bir sürü işi bir arada götürebilenlere. Ben de zamanla alışırım diye umuyorum. Gerçi okula gitmeye o kadar alıştım ki hafta sonları yurtta kalınca okul olsa da gitsem bile diyorum bazen :D Ha halimden şikayetçi miyim? Tabii ki hayır. Yıllarca istediğim şeye kavuşmuşum. Sonu da güzel olur inşallah. Ne yalan söyleyeyim çok zorlanıyorum ama bunun da üstesinden gelirim inşallah.

Ben bu yazıyı neden yazıyorum şuan onu da anlayamadım ya :D Silmek ve yayınlamak arasında gidip geliyorum :D Bazen olur böyle :P

Yaklaşık 1 haftadır evimdeydim yarın Bolu'ya dönüyorum. Kendimi ikiye bölünmüş gibi hissediyorum :/ Hani alışmaya alıştım da nasıl desem ait değilmişim gibi hissediyorum. Bazen 14 plaka araç görmeye bile tahammül edemiyorum :/

Neyse bu bir iç döküş yazısı oldu sanırım :D Blogumu çok ihmal ediyorum. Canım blogum ♥

Özel bi' sebebi yok tamamen şuan denk gelmiş bir şekilde bu şarkıyı dinlediğim için buraya bırakıp kaçıyorum 👋


1 yorum:

  1. Ya bende işleri nasıl yetiştiriceğimi düşünürken çok vakit öldürüyorum :D

    YanıtlaSil