Artık Yıl 2016

29 şubat, leap year, artık yıl, leonardo DiCaprio, oscar, amy adams, cute, cat, Kendimce, kendime not,

Tek amacı tarihe bügünün notunu düşme olan bir yazı bu. Yani bir nevi kendime anı biriktiriyorum. Bundan 4 yıl önce benim blogum varmış, inşallah 4 yıl sonraki 29 Şubatta da yine mevcudiyetini devam ettirir.

Diş sağlığı hakkında

Herkese yeniden Merhaba;


Youtube kanalımdaki Diş sağlığı videomda bahsettiğim İpana 3D White perfection’ı merak edenler için bir de burda detaylı olarak yazmak istedim.

Shakira’nin bembeyaz dişleriyle reklam yüzü olduğu macunu bende bir süredir deniyorum.




Ürünün içinde aynı yüzümüze uyguladığımız peelingler gibi minik partiküller bulunuyor ve diş beyazlatmayı vaadediyor.Macunun verdiği ferahlık hissi ve beyazlık çok güzel.

İğne Oyası Videolu Anlatım #14


Yapımı basit ve hoş duran bu iğne oyası modelinin yapılışını videolu olarak anlattım.
Yapacak olan herkese kolay gelsin :)
Eğer beğendiyseniz ve videolarımın devamının gelmesini istiyorsanız kanalıma abone olup videolarımı beğenebilirsiniz.
Unutmayın siz istediğiniz sürece ben çekmeye devam edeceğim :)


Büyülü Çift - Kate & Leopold (2001)


Ben bu filmi nasıl kaçırmış olabilirim?
En sevdiğim türdür zaman yolculuğu yapılan yapımlar. O yüzden izlemek için çok geç kalmışım.
Meg Ryan filmi daha önce izlediğimi pek hatırlamyorum. O höt höt ağır abla tavırları acaba rol icabı mıydı yoksa herp mi öyle bilemedim ama beni biraz itti. Hugh Jackman'ı da bir kaç defa izlemiştim.
İki oyuncuya karşı iyi kötü bir şey hissetmiyorum :D 

Filmde en sevdiğim şey Leopold'un şaşkınlıklarıydı. Zaten bu tarz filmleri en çok bü yüzden seviyorum. O sudan çıkmış balık kıvamındaki halleri beni benden alıyor. Anlayacağınız üzere geçmişten günümüze gelen Leopold oluyor.

Az önce film afişi bakarken şu sahneye denk geldim. Bir an dedim ki ah keşke bizim ev de böyle olsaymış. Yangın merdiveni sayesinde birbirlerinin evlerine camdan giriş yapıyorlar. Sonra sözümü geri aldım. :") Çünkü bizim ev zaten böyle. Tek fark yangın merdiveni değil de balkondan geçiş yapılması. Bu iyi mi kötü mü derseniz, yorum yapmamayı tercih ediyorum :")


Eğer aranızda zamanda yolculuk yapmayı bulan biri olursa seyahatlerine beni de çağırmayı unutmasın :D

Barun Sobti Hangi Kanalda Çıkacak?


Kanal7 de yayınlanan Bir Garip Aşk dizisini izleyenler ve Barun Sobti nam-ı diğer Arnav hayranı olanlar, Barun Sobti'nin Türkiyeye geleceği haberini çoktan duymuş olmalılar.

Ne zaman nerede olacağı ise pek kesinlik kazanmadı.
Önce çekilişle hak kazanan 40 kişi ile buluşma ayarlanacağı söylenildi. Sonra Kanal7 de yayın olacağı söylenildi. Son olarak da 29 Şubat'ta Ülke tv de canlı yayına katılacağı haberi paylaşıldı.





Bir duyuma göre kendisini seslendiren Kerem Kobanbay'da katılacakmış programa.

Bugün de Mesut Yar'ın tweetinden anlayacağımız üzre Burada Laf Çok'a da katılabilirmiş.





Programların saatlerini tam bilmiyorum. Ama inşallah fırsatını bulur izleyebilirim. Öyle deli hayranı değilim ama diziyi de Arnav için izlediğim su götürmez bir gerçektir :D

Not: Yeni bilgilerle güncellenecektir.

Shannara Chronicles (2016-...)


Shannara Chronicles ya da diğer adıyla Shannara Günlükleri aynı adlı fantastik edebiyat türündeki kitap serisinden uyarlama bir dizi.
Son zamanlarda bu tür daha da sevilmeye başlandı. Dünyada artık ne tür kötülükler ve felaketler olmuşsa bu dünya bitmiş yerine yeni bir dünya kurulmuş. Bu yeni dünyada Elfler, insanlar, troller ve daha bir çok garip topluluk bulunuyor. 
Herkes kendi halinde yaşarken birgün kutsal ağaç Ellcyrs'in yaprakları yavaş yavaş dökülmeye başlar. Dökülen her yaprakla bir iblis serbest kalır. Elf Krallığı bununla başa çıkabilmek için türlü yollara başvurur. Sonunda üç genç İblislerden dünyayı kurtarmak için kendilerini yollara vururlar.


Başrollerinde Ivana Baquero, Manu Bennett. Austin Robert Butler, Poppy Drayton olan dizinin şuan yayınlanan 9 bölümü var. Gayet akıcı ve heyecanlı ilerliyor. Başroller iyi olmakla beraber ben esas kızı hiç sevmedim. :/ Bana biraz Nina Dobrev'i anımsattığı için de olabilir.
Esas oğlan Will'i daha önce nerede gördüm derken 2-3 bölüm Arrow'da oynadığını hatırladım. Kendisini pek sevdim. 

Fantastik yapımları seviyorsanız eğer bence bir şans verin :)

Seslerin Büyüsü - Kerem Kobanbay - Arnav Singh Raizada


Ses o kadar garip bir şey ki, insan konuşanı göremese bile bazen sırf sesinden dolayı etkilenebilir. Seslere karşı aşırı derecede duyarlı biriyim. Bazen öyle bir an geliyor ki o ufak kimseyi rahatsız etmeyen hatta birçoğunun duymadığı sesler yüzünden ben nefes alamaz oluyorum. Kaç defa sofra başından kalkıp diğer odaya geçip ağladığımı bilirim. Uzun zamandır tek başıma yemek yiyorum. Kendi kendime misofonya teşhisi koydum :D Neyse konumuz benim garipliklerim değil. Konumuz seslendirmenler.

İğne Oyası Videolu Anlatım #13


İğne oyası badem örneği videolu anlatım.


Eğer beğendiyseniz beğen butonuna basmayı ve kanalıma abone olmayı unutmayın ^^
Herkese kolay gelsin ^^

Gelin Evi Mi? Yoksa Titiz Misin?

Uzun zamandır bizim tv de Show tv çekmiyordu. Bazen yayın gece geliyordu zaten ne yapayım o saatten sonra.

Geçenlerde zap yaparken yayının geldiğini gördüm. Gelin Evi diye bir program vardı. Bi kaç defa böyle denk geldim ama tamamen izlemedim.


Sonra dedim ki bi bakayım baştan sonra nasılmış. Gerçi tam da başından yakalayamadım ama bu kadarı bile kâfi geldi.

Sancaktarlar Serisi (İlk Üç Kitap) - Meral Kır (Vlog #5)


Tavsiye üzerine okuduğum ve beğendiğim Sancaktarlar Serisi hakkında biraz konuştum.
Siz de Türk yazarları seviyor musunuz?
Daha önce okumadınız da okumayı mı düşünüyorsunuz?
Gelin bi' videomu izleyin :D
Beğenirsniz de kanalıma abone olmayı unutmayın!
Hadi yeni videolarla görüşmek üzere. ^^


Not: Hayalet değilim. Hayır hayır değilim :") Sadece telefondan kaynaklı ışık fena parlamış :D Ayrıca sarsıntılar için kusuruma bakmayın. Hepsi masa yüzünden :D  

Okuduğum kitaplar için instagram hesabım; @eskaymak.kitap 

Lucifer (2016) Dizi Tanıtımı


Lucifer, uzun zamandır beklediğim bir diziydi. Daha başlamadan bir sürü tartışmalara sebep olmuştu. Malum böyle karizmatik ve sempatik bir karakter olunca, şeytan insanlara masum gösteriliyor, yayınlanmasın bu dizi diye bir ton kargaşa çıkmıştı.

Tasarım:Sawako Kuronuma