Bu Şiir

 

Şiir sevmiyorum. Sevmiyordum. Seviyor muyum bilmiyorum :D
Acaba beni şiirden soğutan sebep ne diye düşünüyorum da orta okuldayken hocanın zorla şiir defteri tutturması mı, lisede zorla şiir kitabı bitirmeye çalışmam mı, yoksa her tok sesli Türk gencinin buğulu tonla şiir okumaya çalışması ve arkaya da hep aynı fon müziğini kullanması mı? Belki de uygun ruh halinde değilimdir. Bazen hoşuma gidebiliyor ama özellikle 'bak bu şiir çok güzel' denildiğinde itici geliyor.


Ama bu ara sanırım finaller yüzünden şaşan dengem ile kendimle çelişen bir durum içerisindeyim. Öyle oturup saatlerce şiir okumadım ama bu şiir aklıma çok takıldı. Dün üst üste birkaç defa dinledim ve kendi kendime şaşırdım. Çünü ben şiir sevmem ki. Bu şiiri ilk kez geçenlerde okulda düzenlenen şiir dinletisinde duydum. -Evet biliyorum çok önemli bir şairin şiiri ama ben şiir okumam ki bileyim :( - O zaman o kadar dikkatimi çekmemişti. Dün bir anda aklıma geldi. Takılı kaldım.

Neyse zaten ikinci dönemde hocanın vereceği ödev bir şairin tüm şiirlerini okumak. Belki bu vesile ile severim diyeceğim ama yine zorunlu olduğu için beni soğutabilir.

Bence ben uygun zamanı henüz bulamadım :D Yoksa neden sevmeyeyim ki :D

Bu şiir dedim de adını yazmadım. Bu şiir efendim Nazım Hikmet'in Tahir İle Zühre şiiri.
Bu videoyu dün defalarca izledim. Biraz daha izleyeyim :)



Sanırım bu gidişle daha önce pek dikkatimi çekmeyen Yedi Güzel Adam'ı da izleyeceğim.

2 yorum:

  1. beni takip et noluur:D
    ben de aşırı şiir sevmem ama bazı şiirleri seviyorum. bu serseri çocuk okurken de beğenmiştim dizide:)

    YanıtlaSil
  2. Aaa çox şaşırdım. Şeir sevilməzmi? Necə soyudublar sizi şeir adlı bir gözəllikdən? :) Məncə də siz doğru zamanı tapmamısınız. Doğru zamanda qəlbinizə xitab edəcək bir çox şeir vardır əmin olun.Sevgilər.

    YanıtlaSil